Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

DPD: to klient wybiera, kiedy otrzyma paczkę

24-08-2011, 11:00

W poniedziałek DPD Polska wprowadziła nowe rozwiązanie skierowane do sektora e-commerce z myślą o klientach indywidualnych. Za pośrednictwem SMS-a można zmienić termin dostarczenia przesyłki. Nowa usługa powstała z myślą o odbiorcach, którym szczególnie zależy na elastyczności dostawcy.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Korzystasz z usług kurierskich?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Usługa o nazwie „iSMS” polega na tym, że klient zostanie poinformowany za pomocą SMS-a o planowanym terminie dostarczenia swojej paczki. Nie musi jednak akceptować zaproponowanej daty. DPD umożliwia mu przełożenie terminu dostawy o 1, 2 lub 3 dni.

- Jestem przekonany, że nowe rozwiązanie zadowoli nie tylko klientów indywidualnych, ale także sklepy internetowe współpracujące z DPD Polska. Cieszę się, że jako pierwsi na rynku możemy zaproponować takie udogodnienie - mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu DPD Polska. E-commerce idzie naprzód w niesamowitym tempie. To z jednej strony wynik dynamicznego rozwoju technologii, ale też potrzeby cywilizacji, ponieważ klienci mają coraz mniej czasu. Nowoczesne rozwiązania zorientowane na indywidualnego odbiorcę są więc koniecznością. A to tylko jedno z wielu urozmaiceń, które planujemy wdrożyć w najbliższym czasie – dodaje.

>> Czytaj też: System śledzenia paczek w Poczcie Polskiej za 16,7 mln zł

System interaktywnej komunikacji SMS-owej pomiędzy klientem a firmą kurierską ma działać w prosty sposób. W celu zmiany terminu dostawy o jeden dzień, w odpowiedzi na otrzymanego SMS-a, należy wysłać wiadomość o treści „1”. Aby przenieść termin dostawy o 2 i 3 dni – należy wybrać analogicznie liczbę „2” lub „3”.

- Usługa ,,iSMS” niesie ze sobą korzyści dla wszystkich stron procesu logistycznego. (...) Dla sklepu internetowego oznacza to większą skuteczność dostaw towarów już przy pierwszej próbie doręczenia przez kuriera, a tym samym większe obroty w biznesie. Natomiast dla firmy kurierskiej oznacza to bardziej efektywne wykorzystanie zasobów, ponieważ kurierowi łatwiej będzie zastać klienta w domu – mówi Maciej Głowacki.

Więcej informacji na: www.dpd.com.pl/iSMS


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E