Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Przebicie się na rynku z własną firmą jest sprawą niezwykle trudną. Konkurencja jest bardzo silna, a koszty reklamy bardzo wysokie. Tylko duże koncerny mogą sobie pozwolić na drogą reklamę telewizyjną o zasięgu ogólnopolskim. Małe firmy sposób skutecznej promocji i budowania własnej marki muszą dostosować do swoich możliwości budżetowych. Wbrew pozorom mają bardzo dużo możliwości, ale najważniejszy jest pomysł i przyjęcie długotrwałej strategii. Przede wszystkim trzeba się pokazać, sprawić, by klient wiedział, że konkretna firma istnieje.

Przebicie się na rynku z własną firmą jest sprawą niezwykle trudną. Konkurencja jest bardzo silna, a koszty reklamy bardzo wysokie. Tylko duże koncerny mogą sobie pozwolić na drogą reklamę telewizyjną o zasięgu ogólnopolskim. Małe firmy sposób skutecznej promocji i budowania własnej marki muszą dostosować do swoich możliwości budżetowych. Wbrew pozorom mają bardzo dużo możliwości, ale najważniejszy jest pomysł i przyjęcie długotrwałej strategii. Przede wszystkim trzeba się pokazać, sprawić, by klient wiedział, że konkretna firma istnieje.

Dobre logo to podstawa

Każda firma posiada swoją indywidualną nazwę. Najczęściej składa się z dwóch członów, jeden to imię i nazwisko właściciela dla celów identyfikacyjnych, drugi to nazwa handlowa przeznaczona dla klientów. Jej wybór powinien być bardzo staranny i przemyślany. Kiedyś były modne śmieszne nazwy typu "zwariowany Zdzisiek", taka nazwa na pewno nie pomoże w promocji. Na szczęście to już przeszłość.

Każdy, kto rozpoczyna działalność gospodarczą zakłada, że jego firma odniesie sukces. Strategia powinna być więc długodystansowa. Nazwa firmy powinna być krótka (maksymalnie 2-3 słowa), z jednej strony uniwersalna, ale równocześnie nawiązująca do profilu firmy. Nie zawsze jest to łatwe, ale nazwa będzie od razu tworzyła u klientów konkretne skojarzenia.

Kolejnym bardzo istotnym elementem do opracowania na początku działalności firmy jest jej logo. Może składać się z samej nazwy, ale lepiej w pamięci klientów zapada logo złożone grafiki i nazwy. Oczywiście ostateczną formę nada mu grafik, ale warto mu przedstawić własną wizję, zasugerować pomysły i kolorystykę. Z kilku propozycji trzeba wybrać tą najlepszą, która stanie się wizerunkiem firmy.

Dobre logo jest bardzo ważne, bo będzie umieszczane na drukach firmowych, ulotkach, wizytówkach, samochodach firmowych i odzieży firmowej.

Odzież firmowa -rola w reklamie firmy

Zgodnie z przepisami pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikowi odzież roboczą wtedy, gdy wymagają tego warunki higieniczne (służba zdrowia, gastronomia) lub gdy prywatna odzież pracownika może ulec uszkodzeniu lub zniszczeniu. Odzież robocza musi spełniać kryteria określone przepisami BHP. Kiedyś były to standardowe ubrania dostępne w sklepach BHP lub w dużych supermarketach.

polary firmowe

 

Przedsiębiorcy szybko jednak dostrzegli potencjał w odzieży firmowej i zaczęli zamawiać ją z dodatkowymi nadrukami firmowymi. Różnica w kosztach jest niewielka lub żadna, a korzyści bardzo duże, zwłaszcza w przypadku pracowników mających kontakt z klientami lub pracującymi poza firmom. Logo firmy zapada w pamięć dużej grupie postronnych osób wśród których mogą znaleźć się potencjalni klienci.

Zalety odzieży firmowej dostrzegli także pracodawcy, którzy nie mają obowiązku zapewnienia pracownikom odzieży roboczej.

Firmowe ubrania dla pracowników z logo pomagają budować markę firmy i jej prestiż. Jednakowe koszule i krawaty dla pracowników i kostiumy dla pracownic z firmowym logo świadczą o pracodawcy. Schemat myślenia klienta jest stosunkowo prosty. Firma dba o pracowników, to tym bardziej będzie dbała o zadowolenie swoich klientów.

Pracownicy również doceniają ubrania firmowe, bo po pierwsze oszczędzają swoje własne, po drugie polary firmowe niwelują różnice wynikające z zajmowanych stanowisk.

W przypadku małych firm odzież firmowa z własnym logo odgrywa jeszcze jedną, bardzo ważną, dodatkową rolę. Stopniowo pozwala klientom na jej rozpoznawanie spośród wielu innych o tym samym profilu działalności. I branża nie ma tu większego znaczenia. Może być to stacja benzynowa, sklep spożywczy, lokal gastronomiczny, gabinet lekarski. Ważne, by odzież wyróżniała się kolorystyką, logo i jakością.

Rodzaje odzieży firmowej

Pomijamy tu odzież roboczą, która jest obowiązkowa, ale którą można wykorzystać dodatkowo w celach promocyjnych. Najczęściej są to bluzy i spodnie typu ogrodniczki z nadrukiem.

Znacznie popularniejsze są różnego typu koszule wizytowe, krawaty, T-schirty, polary, bluzy i kurtki z nadrukami firmowymi. Ich wybór należy dobrać do profilu działalności i stanowisk pracowniczych. W bankach, hotelach i restauracjach obsługa musi wyglądać elegancko, w pizzeriach, pubach pracownicy mogą mieć strój bardziej swobodny, ale dobrej jakości.

Pracownicy pracujący poza siedzibą zakładu narażeni są na działanie zmiennych warunków atmosferycznych, z tego względu powinni być wyposażeni w odpowiednie polary firmowe, bluzy lub kurtki, które będą skutecznie chronić ich przed działaniem czynników atmosferycznych.

Jak wybrać polary firmowe?

Odzież z polaru doskonale chroni pracowników przed chłodem i wiatrem, szczególnie sprawdza się w okresie od wiosny do późnej jesieni. Polary bardzo dobrze przylegają do ciała, ale równocześnie nie krępują ruchów, co pozwala pracownikom na wykonywanie codziennych czynności. Dla pracowników to bardzo komfortowe rozwiązanie.

Każdy wie, że polary różnią się jakością, kolorem, grubością, fasonem. Wszystkie te elementy trzeba brać pod uwagę wybierając polary reklamowe dla pracowników.

Polary są produkowane w 100% z poliesteru, który w całości pochodzi z recyklingu, czyli jest materiałem proekologicznym.

Wybierając odzież firmową należy brać pod uwagę jej zastosowanie. Dla pracowników pracujących w pomieszczeniach wewnętrznych można wybrać polary firmowe o niskiej gramaturze, czyli stosunkowo cienkie. W zupełności wystarczą bluzy o gramaturze 240 do 300 gr. Polary przeznaczone dla pracowników pracujących na zewnątrz powinny być grubsze, o gramaturze powyżej 300 g. Dzięki temu będą lepiej chronić przed wiatrem i niskimi temperaturami. Bez względu na rodzaj wybranego materiału polary reklamowe to bardzo dobry sposób na budowanie marki i promowanie własnych towarów i usług.

Jak wybrać nadruki reklamowe na odzieży dla pracowników?

Polary z nadrukiem są bardzo dobrą formą reklamy. Dobrze opracowany projekt jest kluczem do sukcesu. Większość ludzi jest wzrokowcami, w związku z tym zapamiętuje nietypowe obrazy, chwytliwe hasła, ciekawe zestawienia kolorystyczne. Zawsze jednak warto zachować umiar i klasę. Najlepiej nadruk na polarze ograniczyć do logo przedsiębiorstwa i jego nazwy, więcej i tak nikt nie zapamięta.

Obecnie nadruki reklamowe wykonywane są różnymi technikami, ale wszystkie cechują się trwałością kolorów, dzięki temu polary reklamowe można wielokrotnie prać, a bluzy i kurtki będą wyglądać nadal elegancko.

Najczęściej stosowane metody to:

  • haft komputerowy,
  • sitodruk,
  • sublimacja,
  • folia flex,
  • flock.

Szczególnie dobrze prezentują się polary z nadrukiem wykonanym haftem komputerowym, technika ta pozwala na wierne odwzorowanie nawet drobnych elementów.

Polary firmowe to bardzo dobry sposób na promowanie każdego biznesu i budowanie zaufania wśród klientów, warto więc zadbać o zakup polarów dla pracowników, zwłaszcza jeżeli pracują poza siedzibą przedsiębiorstwa.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik





Tematy pokrewne:  

tag polary firmowe