Ponad 60 ciekawych pytań, 25 kreacji, 34 serwisy, niestandardowe formy reklamowe w AdTaily, Facebook oraz konkurs z branżowymi blogerami. Ruszyła internetowa, kontekstowa kampania reklamowa konferencji infoShare.
reklama
Koncept kreatywny kampanii nosi nazwę „Quiz - ciekawe pytania, jeszcze ciekawsze odpowiedzi” i opiera się na zaintrygowaniu potencjalnych uczestników konferencji ciekawymi i aktualnymi w ich branży pytaniami. Pytania mają równocześnie zdradzać tematykę poruszaną podczas tegorocznego infoShare.
- Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki infoShare oraz pokazanie wysokiego poziomu merytorycznego konferencji. Tylko konkretny i zwięzły komunikat, bez przesadnego czysto reklamowego i „krzykliwego” charakteru, będzie dla specjalistów z tych branż (ludzi w dużej mierze systematycznych, praktycznych i pragmatycznych) stanowił RTB (reason to belive) - podkreśla ideę kreatywną kampanii Marek Gawdzik, właściciel atelier marketingu kreatywnego „stand out” realizującego kampanię.
Do celów promocyjnych opracowano zestaw ponad 60 absorbujących pytań. Wszystkie pytania zostały posegregowane tematycznie i emitowane są na wybranych kontekstowo serwisach i blogach. Kreacje przygotowano w trzech wersjach kolorystycznych, aby zwiększyć efekt zauważalności przy kilkukrotnym zetknięciu się internauty z komunikatem.
Tak powstała kampania opierająca się na 25 kreacjach reklamowych emitowanych rotacyjnie na ponad 34 serwisach. Poprzez multiplikację kreacji reklamowych chcemy zakomunikować mnogość problemów poruszanych podczas konferencji. Dopasowanie konkretnych pytań pod konkretną grupę docelową gwarantuje, że dotrzemy do każdej branży z właściwymi, interesującymi ich tematami - wyjaśnia założenia mediaplanu Marek Gawdzik.
Na wybranych blogach (m.in. antyweb.pl, hatalska.com, ittechblog.pl, mediafun.pl, osnews.pl) emitowane są kreacje stworzone z 2, 3 lub 4 połączonych boksów AdTaily, które niczym w puzzlach łączą się w jedną większą powierzchnię reklamową. Treści prezentowane w boksach AdTaily także dopasowywaliśmy do tematyki poruszanej przez blogera, a kreację staraliśmy się graficznie „wtopić” w kontent prezentowany na stronie, aby komunikat reklamowy nie „krzyczał”, a przekazywał rzetelną i ciekawą dla czytelnika bloga informację - dopowiada Marek Gawdzik.
Organizatorzy konferencji wspierani przez Miasto Gdańsk realizują także pomysł agencji „stand out” na zorganizowanie wspólnie z kilkoma znaczącymi i najbardziej opiniotówrczymi w branży blogerami konkursu angażującego ich czytelników. Do konkursu włączyli się m.in. AK74, antyweb.pl, hatalska.com, Tomasz Topa, Paweł Tkaczyk. Internauci odpowiadać będą na pytania powiązane kontekstowo z infoShare i Gdańskiem. Do wygrania jest zestaw nagród związanych bezpośrednio z konferencją oraz miejscem, w którym się ona odbywa. U każdego blogera można wygrać pakiet obejmujący: 3 darmowe noclegi w Gdańsku, gwarancję miejsca na wybranym warszatacie, unikalny „Tour de Gdańsk” po nieznanych i niedostępnych na co dzień zakątkach miasta oraz aplikację IVONA Reader z polskim lektorem.
Koncept „Quiz” wykorzystywany jest także podczas działań w serwisach społecznościowych. Targetowana kampania reklamowa na Facebooku prowadzi bezpośrednio na specjalną zakładkę w profilu infoShare, na której w prosty i szybki sposób można zapoznać się z programem konferencji. Zakładka to przeglądarka kart z pytaniami i nazwiskami prelegentów. Koncepcja prezentowania programu za pomocą kart quizowych wykorzystywana będzie także na „wallu” w profilu infoShare. Organizatorzy będą intrygować swoich fanów, publikując karty z pytaniami, a następnie poinformują, kto i kiedy na to pytanie odpowie.
Więcej informacji o konferencji na stronie www.infoshare.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*