Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Według najnowszych badań aż 27% Polaków ma nadwagę. Coraz więcej z nich chce jednak zrzucić nadprogramowe kilogramy, główne z powodu mody na tzw. zdrowy styl życia. Oprócz tego problemy zdrowotne idące w parze z otyłością znacznie utrudniają im funkcjonowanie. Grono osób potrafi w sposób racjonalny skomponować jadłospis dopasowany do swoich potrzeb, jednak zdecydowana większość potrzebuje porad specjalistów. I tu kłania się m.in. dieta pudełkowa, czyli szczegółowo opracowany catering dietetyczny. Podpowiadamy, co zrobić, aby móc rozpocząć z nim biznesową przygodę.

dieta pudełkowa

Dieta pudełkowa - nie tylko dla wybrańców

Dieta pudełkowa z dowozem pod drzwi była do niedawna zarezerwowana raczej dla osób, które dużo zarabiają. W grę wchodzili więc m.in. celebryci chwalący się zdjęciami posiłków na portalach społecznościowych, biznesmeni czy sportowcy. Dziś z takiego systemu żywienia korzysta coraz więcej osób z racji tego, że oferujących je firm jest coraz więcej, a co za tym idzie - ceny posiłków stają się coraz bardziej przystępne dla tzw. przeciętnego Kowalskiego.

Na czym polega owa usługa? Otóż na niczym innym, jak na cateringu dietetycznym. Klient zamawia dania z zakresu konkretnej diety o określonej kaloryczności. Posiłki komponowane są zazwyczaj przez dietetyków. Klient codziennie o tej samej porze otrzymuje ich zazwyczaj od 3 do 5.

Od czego zacząć przygodę z cateringiem dietetycznym?

Należy zacząć od podstaw, czyli stworzenia oferty. Ważne jest to, aby menu było różnorodne. Wszystko po to, żeby zaspokoić gusta większości klientów. Podstawowe warianty diet, to te z półki pt. odchudzanie. Mowa zwykle o posiłkach z rzędu od 1000 do 1500 kalorii. Nie bez znaczenia są także diety zdrowotne, takie jak np. bezglutenowa. Bardzo dobrym rozwiązaniem będzie także ukłon w kierunku osób cierpiących na różne choroby cywilizacyjne - miażdżycę czy też cukrzycę. Pomyślmy także klientach bardzo aktywnych, jak również przyszłych mamach i kobietach karmiących. Nasza oferta musi być różnorodna.

Kolejny krok, to zaplecze gastronomiczne. Mówiąc o dobrej firmie, należy mieć na uwadze wynajęcie lokalu o powierzchni o ok. 80 mkw. Muszą się w nim zmieścić dobrej jakości piece, chłodnie i urządzenia kuchenne. Należy także zainwestować w auto (lub kilka), w tym także samochód-chłodnię.

Kiedy mamy już lokal, urządzenia i ofertę, musimy zarejestrować naszą firmę i uzyskać zgodę na prowadzenie jej przez sanepid, zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Aby taką zdobyć, musimy spełnić określone w niej wymagania i złożyć wniosek do powiatowej stacji Sanepidu o wpis do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność.

Kolejny krok, to rejestracja firmy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Jeśli ma ona natomiast funkcjonować z marszu jako spółka z osobowością prawną, wówczas należy udać się do Krajowego Rejestru Sądowego. Jeśli zamierzamy zatrudnić pracowników, musimy o tym poinformować Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Marketing w cenie

Marketing, to połowa sukcesu na drodze do rozpropagowania naszego biznesu. Oczywiście nie bez znaczenia pozostaje także tzw. poczta pantoflowa, jednakże warto także zainwestować w dobrą stronę internetową  na przykład w taką, którą posiada ta firma oferująca catering dietetyczny - diet4u.pl. Ponadto warto być aktywnym w mediach społecznościowych, a także pomyśleć o reklamie w lokalnej prasie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmytag catering dietetyczny