Szukasz oprogramowania, które stanowi kompletną bazę wiedzy o produktach w firmie? Oto i on. System PIM to narzędzie wykorzystywane w firmach jako centralne i najważniejsze źródło danych. Zapewnia on wiele korzyści – nie tylko firmom, ale także i samym klientom. Czy warto go wdrożyć w przedsiębiorstwie? A jeśli tak, to kiedy warto to zrobić? Oto odpowiedź.
System PIM to oprogramowanie, które usprawnia proces zarządzania danymi produktów, począwszy od ich utworzenia, poprzez uzupełnianie, aż po dalszą ich dystrybucję. Dzięki niemu zyskasz pewność, że wszystkie dane są kompletne, zgodne ze stanem rzeczywistym i aktualne. Możesz go potraktować jako pierwsze źródło informacji, które w następnej kolejności mogą trafiać do Twojego sklepu internetowego, gazetek reklamowych czy też katalogów produktów. Pozwoli Ci on również wprowadzać potrzebne zmiany, a Ty zyskasz pewność, że uwzględnione zostaną przy okazji także np. w systemach e-commerce czy aplikacjach mobilnych.
Każdy system PIM powinien być wyposażony w następujące funkcje:
Rozważ wdrożenie systemu PIM, jeśli:
Jakie są największe atuty systemu PIM? Przede wszystkim pozwala on:
Godnym uwagi systemem PIM jest z pewnością xSale PIM. Połączony jest on z wieloma platformami handlowymi, takimi jak Allegro, eBay czy Amazon. Ponadto można z powodzeniem zintegrować go poprzez API z oprogramowaniem WMS czy ERP, co da Ci jeszcze więcej możliwości. Warto zaznaczyć, że jest on również intuicyjny i łatwy w obsłudze. Pomaga obsługiwać wiele języków oraz kontrolować kompletność informacji. Pozwala kategoryzować produkty i tworzyć między nimi różne powiązania, a także segmentować je w zaawansowany sposób. To system, który sprawdzi się w bardzo wielu firmach, niezależnie od ich wielkości.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Kryptowaluty: podatnik musi rozliczyć się z fiskusem, nawet jeśli nie osiągnął przychodu
|
|
|
|
|
|