Firma Cisco wystartowała z kampanią promocyjną zatytułowaną "Cisco komponuje dla Ciebie". Jej celem jest udostępnienie klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) technologii sieciowych Cisco na warunkach dostosowanych do specyfiki tego typu firm.
Zestawy produktów są przeznaczone dla odbiorców końcowych, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników. W ich skład wchodzą produkty umożliwiające stworzenie zintegrowanej sieci w przedsiębiorstwie, skorzystanie z bezprzewodowych łączy oraz zapewnienie bezpieczeństwa danej sieci w połączeniach z klientami i partnerami.
Jarosław Kubicki, dyrektor handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do małych i średnich przedsiębiorstw w firmie Cisco uważa, że współpraca jego firmy z sektorem MSP jest kluczowa.
- Małe i średnie przedsiębiorstwa są filarem polskiej gospodarki. Stanowią one około 99% wszystkich przedsiębiorstw w Polsce, ich udział w tworzeniu PKB wynosi około 50%, a łączny poziom zatrudnienia sięga 6 milionów pracowników. Dlatego też zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię mającą na celu popularyzację nowoczesnych i bezpiecznych rozwiązań informatycznych w tym sektorze - powiedział Kubicki.
Najważniejszym elementem przedsięwzięcia dla przedsiębiorstw, które będą zainteresowane współpracą z Cisco, jest cena gotowych zestawów. Ma ona być niższa od sumy sugerowanych cen detalicznych poszczególnych składników zestawu.
Szczegóły dotyczące kampanii "Cisco komponuje dla Ciebie" dostępne są na stronie www.cisco.pl.