Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Oto główne hasło najnowszej akcji polskich użytkowników Macintoshy, którzy twierdzą, że Maci są w Polsce mało popularne, a ich użytkownicy słabo wspierani przez firmę Apple.

robot sprzątający

reklama


Specjalnie dla kampanii We Want Apple Poland! (z ang. Chcemy Apple Polska!) założona została strona www. Jej twórcy uważają, że podstawowym problemem związanym z niską popularnością, a tym samym sprzedażą Macintoshy w Polsce, jest brak świadomości istnienia oferty firmy Apple wśród Polaków spowodowany m.in. utrudnionym dostępem do Maców.

Zdaniem twórców akcji fakt, że polski rynek wydaje się za mały na uruchomienie polskiego oddziału Apple, paradoksalnie może stać się naszym atutem - wymaga mniejszych inwestycji, a jednocześnie mógłby stanowić poligon doświadczalny dla rynku CEMEA.

Jedyny autoryzowany dystrybutor tych komputerów w Polsce - firma SAD Sp. z o.o. ma tylko 4 salony firmowe (Apple IMC Poland) na terenie naszego kraju. Jak twierdzą autorzy akcji statystycznie na jedną placówkę przypada ponad 9,5 mln potencjalnych klientów! Twórcy strony twierdzą ponadto, że SAD zajmuje się dystrybucją Macintoshy "w sposób bardzo nieporadny".

Warto jednak zauważyć, że na stronie www.apple.com.pl, której operatorem jest firma SAD, podano adresy kilkunastu autoryzowanych reselerów Apple w Polsce, a także kilkadziesiąt punktów sprzedaży oferty Apple w naszym kraju. Firma SAD zaprasza też wszystkie chętne firmy zajmujące się sprzedażą sprzętu komputerowego do rozszerzenia swojej oferty prezentując na stronie warunki handlowe.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Bank poleca Internet Explorera