Projekt mixed-use to nowość na rynku nieruchomości, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród najemców. To projekt, który łączy nieruchomość w kilka spójnych funkcji. W jednym budynku znajdują się więc nie tylko biura, ale również mieszkania, hotel, lokale usługowe, handlowe czy kulturalne. Przykładem mogą być warszawskie Złote Tarasy, w których funkcjonuje centrum handlowe i część biurowa czy Sky Tower we Wrocławiu, w którym mieści się galeria handlowa, powierzchnie biurowe oraz apartamenty mieszkalne. Mixed-use jest zdecydowanie odpowiedzią deweloperów na rosnące wymagania najemców, którzy oczekują jeszcze bardziej komfortowych warunków bytowania. Ale czy rzeczywiście projekty tego rodzaju charakteryzują się wyłącznie samymi zaletami? Odpowiedź znajdą Państwo poniżej.
Czas
Wynajmowanie biura w miejscu, w którym mieści się również centrum handlowe rzeczywiście pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Pracownicy mogą wybrać się po pracy na zakupy, jest to też duży atut biorąc pod uwagę kontrahentów czy klientów – lokalizacja jest w tym przypadku bardzo ważna a ta z całą pewnością wydaje się iście atrakcyjna. Zaletą jest też dobrze rozbudowane przeważnie zaplecze gastronomiczne, z którego mogą korzystać tak zatrudnieni jak i potencjalni partnerzy biznesowi. Również hotel dla tych drugich powinien być świetnym rozwiązaniem. Wszystko co potrzebne jest tutaj na wyciągnięcie ręki i nierzadko wpływa to na poniesienie prestiżu samej firmie.
Dogodne rozwiązania
W dużych miastach istnieje spory problem na przykład z zaparkowaniem auta, co dla kontrahentów może być istotną bolączką. Wynajmując biuro w projekcie mixed-use mamy pewność, że wszyscy mogą korzystać z ogólnodostępnych parkingów, jakie znajdują się zazwyczaj w części podziemnej obiektu.
Bezpieczeństwo
Projekty mixed-use zakładają z reguły wyodrębnioną część biurową. Dzięki temu żadna z niepożądanych osób nie ma do niej wejścia. Klasycznym rozwiązaniem są też osobne wejścia, recepcje bądź karty dostępu. Standardem jest również monitoring i ochrona także zarówno najemcy jak i klienci nie powinni mieć żadnym obaw.
Koszty
Wynajem biura w projekcie mixed-use może kosztować więcej, przede wszystkim ze względu na lokalizację – najczęściej powstają one w centrach miast, z dogodnym dojazdem. Biorąc zaś pod uwagę koszty eksploatacyjne czy te związane z użytkowaniem części wspólnych, najemca nie powinien się martwić. Biura są oddzielone, posiadają nawet własne adresy i osobne liczniki. Są całkowicie niezależną częścią całości projektu.
Zobacz także: http://www.officemap.pl/search/list/?city=krakow
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|