ING Bank Śląski umożliwił użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google. Korzystając z Asystenta, można zapytać aplikację o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu pomiędzy rachunkami użytkownika.
reklama
Głosowe uruchamianie Mojego ING mobile odbywa się z wykorzystaniem Asystenta Google. Funkcje głosowe są dostępne na ekranie, przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej. Za pomocą komendy głosowej można zapytać o wysokość salda, wygenerować kod blik lub wykonać szybki przelewem pomiędzy swoimi kontami. Użytkownik podaje komendę, a aplikacja ją realizuje.
„OK Google, wyszukaj przelew w Moje ING mobile”
Szybki przelew to przelew między rachunkami użytkownika. Przy dodawaniu skrótu na ekran użytkownik ustala między jakimi rachunkami przelew ma być wykonany i na jaką kwotę. Szybki przelew można wykonać na 50, 100 lub 200 zł. Aplikacja przed realizacją przelewu zapyta na jaką kwotę ma być wykonany.
„OK Google, wyszukaj saldo w Moje ING mobile”
Aplikacja podaje saldo konta, które użytkownik ustawił w Moje ING mobile na ekranie przed zalogowaniem. Może zdefiniować, czy chce tam widzieć i słyszeć dokładną kwotę czy ustawioną wartość procentową.
„OK Google, wyszukaj blik w Moje ING mobile”.
Ważność kodu BLIK odczytanego przez aplikację mobilną jest taka sama jak wygenerowanego ręcznie, czyli 2 minuty.
Obsługa aplikacji z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.
Źródło: ING Bank Śląski
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|