Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Firma utrzymuje, że kłopoty z zasięgiem nie są niczym nadzwyczajnym. Podkreślono, że z podobnymi problemami mają do czynienia także inni producenci telefonów.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Apple kończy z dniem 30 września sprzedaż iPhone'ów razem ze specjalną obudową, która miała na celu usunięcie problemu z zasięgiem, który pojawiał się, jeśli użytkownik trzymał telefon w określony sposób. Od początku października otrzymają ją tylko te osoby, które zwrócą się do Apple z prośbą.

>> Czytaj także: Czy antena odbiera Apple klientów?

Sonda
Czy Twój telefon komórkowy także ma problemy z zasięgiem?
  • tak
  • nie
  • nie mam telefonu komórkowego
wyniki  komentarze

Rozwiązanie to miało ukrócić falę krytyki, jaka skierowana została przeciwko firmie, gdy okazało się, że o usterce wiedziano znacznie wcześniej. Apple ugięła się pod naciskami mediów i opinii społecznej, podkreślała jednak, że występujący problem nie różni się niczym od tych, z jakimi borykają się inne firmy produkujące telefony komórkowe.

W piątkowym komunikacie podkreślono, że problem jest znacznie mniejszy, niż początkowo sądzono. Apple dodała, że dotyczy on niewielkiego odsetka osób kupujących iPhone'a - informuje agencja Reuters.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *