Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Apple Pay dla e-commerce

20-07-2018, 12:17

Spółka dostarczająca usługi płatności internetowych wprowadza na polski rynek e-commerce zindywidualizowaną metodę płatności. Jej użytkownikom przypisywany jest unikalny zaszyfrowany numer. Rozwiązanie wykorzystuje również technologie Touch i Face ID.

Apple Pay to metoda płatności możliwa do wdrożenia w aplikacjach mobilnych oraz w serwisach internetowych. Jak działa? Podczas korzystania z karty kredytowej lub debetowej rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na urządzeniu ani na serwerach Apple. Zamiast tego przypisywany jest unikalny numer konta urządzenia, zaszyfrowany i przechowywany w zabezpieczony sposób. Każda transakcja jest autoryzowana za pomocą jednorazowego kodu bezpieczeństwa. Potwierdzenie płatności następuje przez Touch ID lub dwukrotne kliknięcie przycisku bocznego i spojrzenie na iPhone X w celu uwierzytelnienia za pomocą Face ID. Przy korzystaniu z tej usługi płatności, nie ma potrzeby ręcznego wypełniania formularzy lub wielokrotnego wpisywania dodatkowych informacji. Za produkty i usługi można zapłacić za pomocą urządzenia mobilnego lub – w komputerze – za pomocą przeglądarki Safari.

W sklepach Apple Pay działa z iPhone SE, iPhone 6 i nowszymi, a także Apple Watch. Za pomocą tego rozwiązania można również zapłacić na wszystkich terminalach Polskich ePłatności.

Źródło: PayLane


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR