Użytkownicy donoszą o problemach z dostępem do Android Marketu oraz aplikacjach, które na pewien czas znikają ze sklepu Google'a.
Niedawno informowaliśmy, że użytkownicy urządzeń z Androidem niezbyt chętnie kupują aplikacje, natomiast wciąż często pobierają darmowe narzędzia.
W godzinach porannych witryna Android Marketu, z poziomu której można przeglądać i kupować aplikacje, wyświetlała użytkownikom błąd: Przepraszamy, nastąpił błąd. Prosimy spróbować ponownie później. Wielu użytkowników informowało również, że nawet korzystając ze swoich urządzeń przenośnych, nie byli w stanie odnaleźć ani zainstalować wielu znanych aplikacji.
Już w czwartek twórcy popularnego narzędzia Camera360 wykorzystywanego w Androidzie do dzielenia się zdjęciami informowali, że ich program nagle zniknął z wyników wyszukiwania. Wtedy jeszcze nie było oczywiste, że jest to spowodowane ogólnymi problemami ze sklepem internetowym, więc przypuszczano, że Google po prostu zablokował narzędzie.
Tymczasem gigant z Mountain View przyznał później, że jest świadomy problemów: Mamy informacje, że niektóre aplikacje są niedostępne z pewnych lokalizacji. Obecnie badamy tę sprawę. Pomimo to trzeba wziąć pod uwagę, że nie możemy zagwarantować dystrybucji aplikacji w lokalizacjach, gdzie oficjalnie nie uruchomiono Android Marketu.
Nieoficjalnie mówi się, że problemy mogą być związane z aktualizacjami, które Google planuje wkrótce wdrożyć do swojego sklepu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|