Biznes w sieci można założyć nawet z niewielkimi nakładami finansowymi. Pracuje sam na siebie i pozwala efektywniej zarządzać czasem. Ponadto wciąż jest przyszłościowym rozwiązaniem. Aby cieszyć się własnym biznesem w sieci, wystarczy spełnić 3 proste kroki. Po pierwsze trzeba zarejestrować domenę. Potem założyć w niej pocztę, a następnie wybrać dobry hosting WWW. Zobacz, jak krok po kroku stać się e-biznesmenem.
Fot. pixabay.com
Zanim zaczniemy...
Najpierw musimy mieć pomysł na nasz biznes w sieci. Poświęćmy trochę czasu na zastanowienie się nad branżą, asortymentem i potencjalnymi klientami naszego sklepu. Zdecydujmy, czy nasza firma internetowa będzie oferowała szeroki czy specjalistyczny asortyment. Przede wszystkim nasz asortyment musi odpowiadać potrzebom przyszłych klientów. Nasza przyszła oferta będzie miała także wpływ na kapitał i dostawców firmy. Tych ostatnich znajdziemy na w Google oraz na specjalistycznych stronach, forach i blogach.
Pierwszego kroku nie wolno lekceważyć. Zarejestrowana domena będzie dla naszego e-biznesu tym, czym dla nas jest nasze imię i nazwisko. Pod hasłem „domena” rozumiemy adres internetowy przypisany do naszej strony. Dobra domena posiada jasno określone cechy.
Przy wyborze domeny należy unikać używania myślników. W końcu zazwyczaj zapamiętujemy i wpisujemy adresy
internetowe bez myślników. Co zyskamy jeśli usuniemy z naszego adresu internetowego myślniki? Po pierwsze ustrzeżemy
się przed częstym pojawianiem się błędów 404. Po drugie unikniemy sytuacji,
w której potencjalny klient trafi na konkurencyjną stronę o łatwiejszym
adresie.
Przy ustalaniu nazwy domeny należy się wystrzegać (nawet celowych) błędów ortograficznych
i składniowych. Domena musi być
profesjonalna i... musi brzmieć jednoznacznie. Dlatego będzie bezpieczniej, jeżeli zrezygnujemy z pomysłu użycia w niej liczb.
Gdy prowadzimy biznes w sieci, ważna jest profesjonalna prezentacja w korespondencji. Profesjonalna korespondencja w biznesie może odbywać się tylko przy pomocy poczty w firmowej domenie. Takie rozwiązanie to po pierwsze promocja. Dzięki niemu klienci mają częstszy kontakt z nazwą firmy. Utrwalają sobie w pamięci nazwę domeny. Poczta w firmowej domenie jest elementem spójnego wizerunku firmy. Ułatwia komunikację i sprawia, że klienci mają do niej większe zaufanie.
Jakie możliwości oferuje poczta we własnej domenie?
Serwer można nabyć w atrakcyjnej promocji. Opłaty za pierwszy rok hostingu są naprawdę niewielkie. Warto jednak sprawdzić ile będziemy musieli zapłacić za serwer w następnych latach. W końcu gdy otwieramy biznes w sieci zakładamy, że będzie działał przez wiele lat. Przed wyborem danego usługodawcy należy sprawdzić gwarantowany uptime. Pod tym hasłem rozumiemy gwarancję nieprzerwanego działania i dostępu do hostingu. Minimum to 99,95% SLA (Service Level Agreement). Musimy też wiedzieć co się stanie, jeśli przekroczymy ewentualny limit transferu. Co jeszcze trzeba zrobić, aby wybrać dobry hosting?
Biznes w sieci można łatwo założyć. Warunkiem sukcesu tego przedsięwzięcia jest przede wszystkim dobry pomysł i podjęcie przemyślanych decyzji. Dla rezultatów naszej firmy internetowej kluczowe są także takie elementy jak domena, poczta i hosting WWW. Mogą one działać jak najlepsza promocja, zwiększać zaufanie klientów i ułatwiać zarządzanie firmą.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|