Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

adStandard 2011

  • adStandard 2011: Co trzeci internauta blokuje reklamy


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Ponad 1,5 mld zł wydaje się w Polsce na reklamę w sieci. Internauci reklam generalnie nie lubią, ale są w stanie docenić przekazy z humorem. Najpopularniejszymi branżami reklamującymi się w polskiej sieci w 2010 r. były "Finanse" oraz "Telekomunikacja" - wynika z raportu adStandard 2011 przygotowanego przez Internet Standard.  więcej
    23-03-2011, 10:06, Marcin Maj, Pieniądze
  • IT Skaner - 15 i 16 marca 2011

    Skrótowy przegląd pozostałych informacji z 15 i 16 marca 2011 r., pochodzących od polskich firm z rynku nowych technologii.  więcej
    16-03-2011, 22:16, Krzysztof Gontarek, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)