Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sharp wprowadza ofertę zarządzania usługami wydruku dla sektora MŚP

01-11-2016, 13:29

We współpracy z klientami, Sharp opracował spersonalizowany pakiet usług, obejmujący  urządzenia, oprogramowanie, usługi przechowywania dokumentów w chmurze, konsultacje w zakresie bezpieczeństwa dokumentów oraz bieżące zarządzanie. Oferta Managed Print Services – MPS ma pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom kontrolować i zoptymalizować środowisko druku.

Komponenty i poziomy usług, oferowane w ramach elastycznego kontraktu, będą mogły być zmienione w dowolnym momencie.

- Niemal każda mała i średnia firma potrzebuje drukować lub skanować dokumenty. Niestety rzeczywistość pokazuje, że większość nie ma ani czasu ani specjalistycznej wiedzy aby robić to w sposób optymalny. Największym problemem są tutaj niepotrzebne koszty administracyjne, o których nie każdy pamięta. Dzięki usługom Sharp MPS możemy zaoferować MŚP odpowiednie rozwiązania stosowane dotychczas wśród klientów Enterprise. – mówi Maciej Tomaszewski, Country Sales Manager, Sharp Electronics CEE

Usługi Sharp MPS opierają się na metodologii, którą można opisać w pięciu etapach: od oceny potrzeb klienta i zaproponowania rozwiązania, przez zmianę polityki drukowania, po bieżące zarządzanie i nieustanną optymalizację. Ta metodologia stanowi strategiczne ramy, stworzone dla zapewnienia elastyczności i możliwości dopasowania usług.

W ramach proponowanego rozwiązania Sharp może zaoferować optymalizację floty drukującej, wdrożenie systemu zarządzania drukiem i skanowaniem, opracowanie chmurowego obiegu dokumentów, stworzenie przeszukiwalnego repozytorium dokumentów, wdrożenie systemu synchronizacji plików i dokumentów i wiele innych. 

Firma Gartner szacuje, że proaktywne podejście do zarządzania środowiskiem druku może obniżyć koszty druku biurowego od 10 do 30%.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Freepik