ProxyAd przejmuje spółkę SEM/SEO i rozszerza ofertę

05-08-2011, 15:22

ProxyAd S.A. kupuje spółkę United Titans Sp. z o.o. działającą w segmencie marketingu internetowego. Przejęcie pozwoli ProxyAd przedstawić swoim dotychczasowym klientom rozszerzoną ofertę produktową.

Za 1,1 mln zł ProxyAd kupił 100 proc. udziałów United Titans (UT), która zajmuje się promocją w wyszukiwarkach internetowych (SEO) oraz marketingiem w internecie (SEM). Transakcja ma być sfinansowana dzięki emisji akcji, którą zatwierdziło 26 lipca Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki.

Sonda
Staruszka powinna trafić do więzienia?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Przed zakupem ProxyAd posiadała w ofercie dwa produkty. Pierwszym z nich była reklama lokalizacyjna na telefony komórkowe wysyłana w ramach ogólnopolskiej sieci z wykorzystaniem technologii Bluetooth. Drugim produktem była usługa dotarcia na telefony komórkowe do bazy danych abonentów i użytkowników sieci T- Mobile. Dzięki przejęciu UT oferta ProxyAd – kierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw – będzie poszerzona o usługi SEO i SEM.

- Budowa kompetencji w zakresie marketingu w wyszukiwarkach (SEM) jest procesem długotrwałym, dlatego kupujemy United Titans, która od kilku lat z sukcesem działa na rynku i posiada bogate portfolio klientów - mówi Piotr Surmacki, Przewodniczący Rady Nadzorczej ProxyAd.

>> Czytaj też: Trendy w reklamie online na rynkach środkowoeuropejskich

Zdaniem Surmackiego sektor małych i średnich przedsiębiorstw to nowy, potężny klient dla rynku reklamy online, a oferowane przez ProxyAd usługi dają pełne możliwości dodarcia do tego segmentu.

Do United Titans należy również portal pora.pl - baza miejsc i wydarzeń kulturalno-rozrywkowych. Potencjał serwisu będzie wykorzystany w ramach budowy sieci reklamowych oraz usług katalogowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Przychody przejmowanej spółki w ubiegłym roku sięgnęły 2,5 mln zł. United Titans zakończył 2010 r. dodatnim wynikiem finansowym. Dla porównania ubiegłoroczne przychody wycenianej obecnie na prawie 7 mln zł ProxyAd wyniosły 3,1 mln zł, a zysk brutto sięgnął blisko 0,4 mln zł.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930