Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Obie firmy zawarły właśnie stosowną umowę. Polski rynek reklamy mobilnej rozwija się coraz szybciej, przyciągając coraz większe firmy.

ProxyAd to powstała w roku 2007 spółka zajmująca się marketingiem sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. W tym momencie dotyczy to jedynie technologii Bluetooth. Od 31 maja br. firma notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w indeksie New Connect.

Spółka właśnie poinformowała o pozyskaniu dużego gracza - Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zawarta umowa dotyczy pośrednictwa w zakresie sprzedaży reklamy mobilnej. Pozwoli ona ProxyAd rozszerzyć zakres świadczonych usług i zaoferować reklamodawcom nowe produkty reklamowe przy współpracy z operatorem sieci Era i Heyah.

>> Czytaj także: Reklama mobilna 2010-2014: wzrost o 243 procent 

Firma ma w swej ofercie m.in. reklamy MMS/SMS, reklamę głosową IVR, banery reklamowe na stronach WAP, a także w Gadu-Gadu. Jej nadajniki zlokalizowane są w centrach handlowych, na dworcach kolejowych, lotniskach krajowych, wypożyczalniach Beverly Hills oraz w kinach sieci Multikino. Tylko w tym roku pozyskała ona 70 klientów.

Do końca roku ich liczba powinna wzrosnąć do 350, w przyszłym do 700. W lipcu br. zainstalowana sieć była o 100 nadajników mniejsza i emitowała miesięcznie 700 tysięcy reklam. ProxyAd spodziewa się w tym roku przychodów na poziomie 2,1 mln złotych oraz zysku w wysokości 300 tysięcy złotych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Złote Spinacze dla Grupy TP



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING