Powody dla których warto wysyłać kampanię SMS

28-04-2019, 07:30

Marketerzy robią, co mogą, aby ich działania były skuteczne i za każdym razem wnosiły element innowacji i zaskoczenia. Tymczasem SMSy to najprostszy, a zarazem jeden z najskuteczniejszych kanałów sprzedaży. Dlaczego warto wysyłać kampanię SMS?

kampanie sms

Skuteczność kampanii SMS 

Czy wiesz, że 95 % wysłanych wiadomości zostaje przeczytanych, co czyni SMSy jednymi z najskuteczniejszych form dotarcia do klienta? 160 znaków - tyle wystarczy, aby przygotować skuteczny komunikat sprzedażowy.

Kluczem jest personalizacja komunikatu oraz dostosowanie do potrzeb klienta. Ponadto kampania sms-owa powinna realizować przemyślaną koncepcję, spójną i dopasowaną do potrzeb przedsiębiorstwa.

 

Masowa wysyłka SMS - dlaczego warto? 

Firmy praktycznie z każdego sektora gospodarki wykorzystują SMSy, jako narzędzie marketingowe. Z jakiego powodu? Jakie są główne zalety, dla których firmy decydują się na skorzystanie z tej prostej i znanej od lat metody przyczyniającej się do zwiększania sprzedaży?

Najważniejszą zaletą jest wysoki open rate. Kampania sms jest również stosunkowo tania w przeciwieństwie do innych form marketingu, a pozwala dotrzeć do sporej grupy docelowej. Ponadto godnym uwagi jest fakt, że smsy umożliwiają komunikację z klientem za pomocą smartfona, czyli przedmiotu, który klient ma cały czas przy sobie.

Przede wszystkim analizując skuteczność kampanii sms należy zauważyć, że smsy mają wysoki wpływ na decyzje zakupowe, a możliwość targetowania wbrew pozorom pozwala zebrać całkiem sporo informacji o kliencie.

Komunikacja z wykorzystaniem sms’ów nie jest tak nachalna, jak inne metody. Potwierdzają to liczne badania opinii publicznej, z których jednoznacznie wynika, że jest to forma tania, znana, ale wciąż aktualna i efektywna. Pod warunkiem, że smsy są dystrybuowane według określonych reguł.

 

Co zrobić, aby kampania SMS była udana? 

SMSy to sposób komunikacji, który pomaga w skróceniu dystansu z odbiorcą. Przede wszystkim należy pamiętać, aby były wysyłane o odpowiedniej porze, zachęcały do zakupu rzeczy, które są potrzebne i operowały zrozumiałym i niezbyt nachalnym językiem.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmytag kampania SMS
To warto przeczytać











fot. Chce.to




RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Serwisy specjalne: