Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • xernos
    m
    Użytkownik DI xernos (28)

    Co papierek to papierek, co z tego że mam gdzieś na skrzynce te dokumenty jak nawet faktury w PDF nie chcą honorować.
    Idę na pocztę dostaje po uiszczeniu opłaty stapel i parafkę i jakby co to wysyłam ksero i mam gdzieś. Wiele razy przez ten ich burdel w systemie nawet po 2 latach dostawałem niesłusznie oskarżony o nie uiszczeniu w terminie zapłaty za jakiś okres + odsetki. A tak niech mi jeszcze zniknie z serwera - to są pieniądze i mam gdzieś monopolistów z TPSA, ENEA itd. co chcą se koszty obniżyć -pzdr.

    05-11-2010, 10:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~orange47

    Dlaczego nie pokażecie, że po prostu chodzi o wprowadzenie usługi BILIX ( http://www.mbank.pl/bilix/index.html, http://www.intel(...)e/bilix/ ), w stanach się to nazywa Pay Bill ( http://www.banko(...)_receive)

    po otrzymaniu maila od UPC wydaje się że oni nie wiedzą o co chodzi. Cytuję poniżej:

    w odpowiedzi na nadesłaną korespondencję informuję, że istnieje możliwość dokonywania rozliczeń za usługi UPC Polska drogą elektroniczną.w tym celu proszę o wypełnienie i przesłanie (oryginału) na poniższy adres dokumentu który przesyłam w załączniku niniejszego listu elektronicznego.

    pozdrawiam

    05-11-2010, 19:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~internauta
    [w odpowiedzi dla: ~orange47]

    Akurat UPC "dmie w rogi" klienta na e-fakturze. Podczas gdy inne firmy nagradzają premiami i bonusami korzystanie z e-płatności, UPC stosuje praktyki rodem z "Reader Digest`a" - bombarduje klientów mailami (po chytrym wypytaniu nas o adres e-mail, lub na swoich kontach e-poczty) z zachętami do "wypełnienia formularza" który rzekomo "czeka na nas" na naszym Koncie Klienta UPC. W rzeczywistości - jeśli choćby raz (nawet z ciekawości) zalogujemy się na takie e-konto, nie mamy już szans na "klasyczną" fakturę, bo system informuje pracowników UPC o naszym przejściu na system e-płatności.
    Bez opcji wycofania się. I bez nagrody za nasze straty - na drukowanie, wkłady do drukarki i nasz zmarnowany czas.

    05-11-2010, 20:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~internauta
    [w odpowiedzi dla: ~orange47]

    Akurat UPC "dmie w rogi" klienta na e-fakturze. Podczas gdy inne firmy nagradzają premiami i bonusami korzystanie z e-płatności, UPC stosuje praktyki rodem z "Reader Digest`a" - bombarduje klientów mailami (po chytrym wypytaniu nas o adres e-mail, lub na swoich kontach e-poczty) z zachętami do "wypełnienia formularza" który rzekomo "czeka na nas" na naszym Koncie Klienta UPC. W rzeczywistości - jeśli choćby raz (nawet z ciekawości) zalogujemy się na takie e-konto, nie mamy już szans na "klasyczną" fakturę, bo system informuje pracowników UPC o naszym przejściu na system e-płatności.
    Bez opcji wycofania się. I bez nagrody za nasze straty - na drukowanie, wkłady do drukarki i nasz zmarnowany czas.

    05-11-2010, 20:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Mociek

    Poczytałem o tej akcji. Gdzie ty widzisz jakieś odniesienie akurat do Bilixa? Pewnie, że większa masowość rachunków elektronicznych byłaby pewnie "po linii" Bilixa. Z drugiej strony wiem, że KIR robi biznesy na skanowaniu i OCR-owaniu papieru, więc niekoniecznie musi to być tak jednoznacznie "po linii"

    09-11-2010, 07:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Pieniacz
    [w odpowiedzi dla: ~observator]

    Do odliczenia ulgi internetowej to w ogóle nie jest Ci potrzebna żadna faktura, ani papierowa, ani elektroniczna, drogi observatorze :). Osobiście sprawdzone eksperymentalnie). Mit, że faktura VAT jest potrzebna do tego doliczenia nie ma żadnego oparcia w prawie. Faktura VAT jest potrzebna wyłacznie płatnikom tego podatku, po to aby go odliczyć.

    09-11-2010, 09:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~poinformowany
    [w odpowiedzi dla: ~Pieniacz]

    To marketingowa zabawka KIR by rozkręcić bilix... A bilix nikt z dużych firm nie chce wykorzystać bo to ulomne i niezbyt elastyczne rozwiązanie, bo naturalne jest że człowiek nie do końca chce banku spowiadać się ze wszystkiego za co płaci i gdzie dzwoni...

    09-11-2010, 13:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Blondynka
    [w odpowiedzi dla: ~poinformowany]

    No nie wiem, bank i tak wie, za co płacę, tak myślę, w końcu przelew wysyłam przez bank. Po prawdzie to troszkę mnie wkurza to ciągłe wklepywanie rachunków, parę razy już zaponiałam i była afera. A na czym polega cały ten Bilix i jego ułomności? Pytam, bo w moim banku go nie ma, więc nie mogę sprawdzić. :(

    09-11-2010, 21:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Mirek
    [w odpowiedzi dla: ~observator]

    Między nami mówiąc nie trzeba ich przekonywać, jest na to obowiązujące prawo. Natomaist trzeba wywrzeć nacisk i domagać się przestrzegania prawa. Między innymi taka akcja budująca odpowidnią masę krytyczną osób zainteresowanych może spowodować, że urzędnicy zaczną przestrzegać prawa w tym zakresie.

    10-11-2010, 08:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Norbert Kilen
    [w odpowiedzi dla: ~poinformowany]

    @poinformowany: Bank i tak wie o wszystkich rachunkach - przecież większość z nas zleca mu przelewy związane z kosztami usług. Teza, ze to udostępnianie kolejnych danych bankom jest chyba nieuprawniona? Poza tym chodzi o możliwość wyboru. Ukrywajacy swoje wydatki nadal mogą płacić rachunki nawet na poczcie:-)

    12-11-2010, 12:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • anfinuo
    m
    Użytkownik DI anfinuo (1512)

    Ja też wolę papier, najlepiej jeszcze taki który wytrwa wymaganą ilość lat bez "biodegradacji". Ale możliwość wyboru, jak najbardziej.

    14-11-2010, 18:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mr_boo

    1)Bardzo często zanim dostanę fakturę papierową, mija trzy tygodnie i rozmowa z kimkolwiek na poczcie, nie ma sensu.
    2)Faktycznie, przesyłanie faktur na maila jest niemiłe, ponieważ sam później odpowiadasz za przechowywanie takiego dokumentu. Jeżeli będzie to robione przez e-banking, to takie dane są dość bezpieczne. Czy osoby, które mówią o 'niknięciu' danych z systemu, mogą przytoczyć jakieś przykłady?
    3) Faktycznie powinno to być połączone z jakimiś ulgami od strony dostawcy usług. Wydaje mi się, że nawet symboliczne kwoty, w połączeniu z łatwością używania takiego systemu będą wystarczającym atutem.

    04-01-2011, 13:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Muffo

    Nie każdy ma internet i nie każdy umie się nim posługiwać. Dalego taką akcję uważam za głupią

    19-05-2011, 15:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)