Firma Domeny.pl otrzymała certyfikat "Rzetelna Firma", przyznany przez Krajowy Rejestr Długów. Certyfikat ten jest potwierdzeniem wiarygodności i rzetelności płatniczej.
– Certyfikat Rzetelności jest dokumentem potwierdzającym, że jego posiadacz sumiennie reguluje swoje zobowiązania i stanowi dlań rekomendację udzieloną przez największą w Polsce instytucję weryfikującą rzetelność przedsiębiorców i konsumentów. Zachęcamy rzetelnych, uczciwych przedsiębiorców, by wykorzystali te swoje cechy do budowy pozytywnego wizerunku firmy. Uczciwość warta jest tego, aby się nią chwalić – przekonuje Adam Łącki, prezes Zarządu KRD.
http://www.polsk(...)370.html
Dziwie się firmie domeny.pl w jaki sposób postępuje z klientami (tym bardziej że rynek domen jest bardzo płynny i takie działanie jest podcinaniem gałęzi na której się siedzi)od przywiązywania do siebie klientów odchodzi coraz więcej firm oferujących domeny dlaczego sprawa jest banalnie prosta - odnowienia domen w większości firm są podobne ok 100zł netto za .pl gdy klient czuje się bezpieczny "wolny" to zostanie przy firmie w której rejestrował domenę w promocji nawet jeśli nie przedłuży domeny w większości jest jednak odwrotnie (ja jestem jedynie za tym że może conajmnie raz trzeba odnowić - żeby handlarzy domenami trzymać trochę na smyczy) przynajmniej raz jest domena odnawiana.
Ja też mam domenę w domeny.pl korzystam z niej więc nie mam problemu jeszcze raz odnowię i będę wolny. Pozostałbym w tej firmie gdyby nie ich zachowanie wobec mnie jako klienta (konstrukcja pierwszej wersji regulaminu) też nie zwróciłem uwagi na czas trwania umowy 3 lata:)
Życzę firmie domeny.pl aby przestała świadczyć usługi na polskim rynku bo go psuje podobnie jak parę innych firm (typu e.pl - poprzez podsyłanie papierków aktualizacji danych;) )
/---po moderacji---/
Pozew zbiorowy wobec domeny.pl może przynieść efekty - automatycznie zamknie drogę do korzystnych umów z NASK. Dziwię się że ta instytucja nie interweniuje.
We Francji klientom się udało załatwić firmę która podobnie wykorzystała boom domenowy - i swoich żywicieli w postaci Klientów. Klienci dostali odszkodowania firma do tej pory tonie w długach a miało to miejsce ok 4 lata temu.
Aha za straszenie Klienta (lub wymuszaniem konkretnej reakcji) to grozi paragraf. Więc oprócz podcinania gałęzi domeny.pl podcina sobie gardło.
rozumiem, ze uzytkownik "rzetelna firma" to majerek z domeny.pl albo jakas pani z BOK - co, szef wam dal nadgodziny? jestescie zalosni. mam nadzieje, ze teraz uokik nie da wam kary 600zl ale 10% przychodu za 2007!!!
tu piszą, że firma działa zgodnie z prawem!!!!
http://www.wyhac(...)komentuj
ale kręcą , mi osobiście panienka mówiła ze nie sa firmą telekomunikacyjną ze nie maja obowiązku ingformować klientów o zmianach regulaminu.A w KRD są umieszczeni jako firma telekomunikacyjna!
na szczescie nic nie placiłem im za usługi i mam spokój.wypowiedizlame zgodnie z ogolnym regulaminem umowe po roku czasu. a do lojalki nie maja prawa mnie zmusic
pozdro
ja mowilem o artykule pod adresem (rozwincie): http://www.wyhac(...)komentuj
Czegoś nie rozumiem, czy sprawa robija się tylko o brak umiejętnoości czytania regulaminu czy o zmiany regulaminu po zakupie usługi. Jakiś dzieciak kupił za złotówkę i musi płacić za serwer, inny niedoczytał, że podpisuje na 3 lata, nie widziały gały co brały. Innymi słowy jak ktoś wyłudzi hasła do kont bankowych to ofiarę nazywają łosiem, frajerem i przygłupem ale jak ktoś nie czyta umowy to jest pokrzywdzony? Nie wnikam czy umowa miała czy nie miała jakieś niedozwolone zapisy bo wiadomo pokrzywdzony łoś aby dowieść swoich praw musi nieźle się gimnastykować aby dowieść swego. A wystarczyło tylko czytać. Nawet żadnego ZoneAlarma do tego nie potrzeba. Bardzo proszę zatem o więcej wyrozumiałości dla innych łosi. Dla tych od których wyłudzono hasła, loginy itp. Bo to bardzo mądre łosie.
/---po moderacji---/
Sprawa "rozchodzi się" o to, że ludzie wpierw "podpisywali" umowę a potem dowiadywali się że została bez ich wiedzy zmieniona.
Podobnie każdy konsument ma prawo do RZETELNEJ i PEŁNEJ informacji o kosztach usługi. Regulamin to REGULAMIN a nie cennik usług, jak sama nazwa wskazuje. Jeśli w cenniku pisze A a w regulaminie B to moim zdaniem /---po moderacji---/ nadaje się to do UOKiKu bądź prokuratury.
W większości cywilizowanych krajów, gdyby coś takiego zostało wykazane przed Sądem, firma przestałaby istnieć a nawet mogłaby zostawić po sobie niezłe długi (jeżeli nie ma zbyt dużego majątku). A u nas to klienci nadal mają problem pomimo tego że są już dwa wyroki SOKiK. Nie ma u nas szacunku do prawa, wydaje mi się że jest to spowodowane głównie tym, że KARY SĄ ZBYT NISKIE a sprawy w sądzie trwają latami. Mam jednak nadzieję (sprawa zrobiła się medialna, jest dużo niezadowolonych klientów) że właściwe organy do tego powołane oraz media (głównie liczę na media) wyjaśnią sprawę do końca i doprowadzą do tego żeby PRAWO było PRZESTRZEGANE, bo na podstawie tego artykułu nie ma żadnych wątpliwości, że jest inaczej.
Zgadzam się z wszystkimi w/w treściami co do firmy Domeny.pl. Skorzystałem z takiej umowy i również nieświadomie. Przeczytałem dokładniej regulamin i rzeczywiście jest taki zapis, nie pozostało mi nic więcej niż czekać. Nie byłem w żaden sposób zadowolony z ich usług - wpis DNS dwukrotnie "sam się skasował"...