Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Rzetelna Firma

    Firma Domeny.pl otrzymała certyfikat "Rzetelna Firma", przyznany przez Krajowy Rejestr Długów. Certyfikat ten jest potwierdzeniem wiarygodności i rzetelności płatniczej.

    – Certyfikat Rzetelności jest dokumentem potwierdzającym, że jego posiadacz sumiennie reguluje swoje zobowiązania i stanowi dlań rekomendację udzieloną przez największą w Polsce instytucję weryfikującą rzetelność przedsiębiorców i konsumentów. Zachęcamy rzetelnych, uczciwych przedsiębiorców, by wykorzystali te swoje cechy do budowy pozytywnego wizerunku firmy. Uczciwość warta jest tego, aby się nią chwalić – przekonuje Adam Łącki, prezes Zarządu KRD.

    http://www.polsk(...)370.html

    14-10-2008, 21:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Gandalf

    Sam miałem z tym problem, ale olałem sprawę i teraz ładnie dostałem biling za normalną domenę i serwer. Na poczatku postraszyli i ucichli:P Powoli robię przesiadkę na home.pl;)

    14-10-2008, 22:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~eugeniusz

    Dziwie się firmie domeny.pl w jaki sposób postępuje z klientami (tym bardziej że rynek domen jest bardzo płynny i takie działanie jest podcinaniem gałęzi na której się siedzi)od przywiązywania do siebie klientów odchodzi coraz więcej firm oferujących domeny dlaczego sprawa jest banalnie prosta - odnowienia domen w większości firm są podobne ok 100zł netto za .pl gdy klient czuje się bezpieczny "wolny" to zostanie przy firmie w której rejestrował domenę w promocji nawet jeśli nie przedłuży domeny w większości jest jednak odwrotnie (ja jestem jedynie za tym że może conajmnie raz trzeba odnowić - żeby handlarzy domenami trzymać trochę na smyczy) przynajmniej raz jest domena odnawiana.

    Ja też mam domenę w domeny.pl korzystam z niej więc nie mam problemu jeszcze raz odnowię i będę wolny. Pozostałbym w tej firmie gdyby nie ich zachowanie wobec mnie jako klienta (konstrukcja pierwszej wersji regulaminu) też nie zwróciłem uwagi na czas trwania umowy 3 lata:)

    Życzę firmie domeny.pl aby przestała świadczyć usługi na polskim rynku bo go psuje podobnie jak parę innych firm (typu e.pl - poprzez podsyłanie papierków aktualizacji danych;) )

    /---po moderacji---/

    Pozew zbiorowy wobec domeny.pl może przynieść efekty - automatycznie zamknie drogę do korzystnych umów z NASK. Dziwię się że ta instytucja nie interweniuje.

    We Francji klientom się udało załatwić firmę która podobnie wykorzystała boom domenowy - i swoich żywicieli w postaci Klientów. Klienci dostali odszkodowania firma do tej pory tonie w długach a miało to miejsce ok 4 lata temu.

    Aha za straszenie Klienta (lub wymuszaniem konkretnej reakcji) to grozi paragraf. Więc oprócz podcinania gałęzi domeny.pl podcina sobie gardło.

    15-10-2008, 01:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~war goes on
    [w odpowiedzi dla: ~Rzetelna Firma]

    rozumiem, ze uzytkownik "rzetelna firma" to majerek z domeny.pl albo jakas pani z BOK - co, szef wam dal nadgodziny? jestescie zalosni. mam nadzieje, ze teraz uokik nie da wam kary 600zl ale 10% przychodu za 2007!!!

    15-10-2008, 06:58

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~rzetelny

    tu piszą, że firma działa zgodnie z prawem!!!!
    http://www.wyhac(...)komentuj

    15-10-2008, 08:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marek

    Rzetelny - żałosne. Jeśli firma "działa zgodnie z prawem" co jest zupełną nieprawdą => patrz wyroki UOKiKu w ich sprawie - to sobie tam kupuj domeny ;)

    Ja tylko czekam aż za sprawę weźmie się prokuratura /---po moderacji---/

    15-10-2008, 10:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~fajny

    ale kręcą , mi osobiście panienka mówiła ze nie sa firmą telekomunikacyjną ze nie maja obowiązku ingformować klientów o zmianach regulaminu.A w KRD są umieszczeni jako firma telekomunikacyjna!
    na szczescie nic nie placiłem im za usługi i mam spokój.wypowiedizlame zgodnie z ogolnym regulaminem umowe po roku czasu. a do lojalki nie maja prawa mnie zmusic
    pozdro

    15-10-2008, 10:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~rzetelny

    ja mowilem o artykule pod adresem (rozwincie): http://www.wyhac(...)komentuj

    15-10-2008, 11:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~GladiroR

    Panowie i Panie - żeby wpisać dłużnika do KRD (dla osoby fizycznej) musi on być winien minimum 200 zł, a firma minimum 500 zł...

    15-10-2008, 11:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~viatrak

    Czegoś nie rozumiem, czy sprawa robija się tylko o brak umiejętnoości czytania regulaminu czy o zmiany regulaminu po zakupie usługi. Jakiś dzieciak kupił za złotówkę i musi płacić za serwer, inny niedoczytał, że podpisuje na 3 lata, nie widziały gały co brały. Innymi słowy jak ktoś wyłudzi hasła do kont bankowych to ofiarę nazywają łosiem, frajerem i przygłupem ale jak ktoś nie czyta umowy to jest pokrzywdzony? Nie wnikam czy umowa miała czy nie miała jakieś niedozwolone zapisy bo wiadomo pokrzywdzony łoś aby dowieść swoich praw musi nieźle się gimnastykować aby dowieść swego. A wystarczyło tylko czytać. Nawet żadnego ZoneAlarma do tego nie potrzeba. Bardzo proszę zatem o więcej wyrozumiałości dla innych łosi. Dla tych od których wyłudzono hasła, loginy itp. Bo to bardzo mądre łosie.

    15-10-2008, 12:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~niedomeny.pl

    sprawa polega na tym, ze tak to wszystko wymyslili aby wciagnac w swoje umowy jak najwiecej ludzi. bo po co dawac cene 5gr albo 1zl za serwer skoro za chwile to bedzie kosztowac 500?

    15-10-2008, 12:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Marek

    /---po moderacji---/

    Sprawa "rozchodzi się" o to, że ludzie wpierw "podpisywali" umowę a potem dowiadywali się że została bez ich wiedzy zmieniona.

    Podobnie każdy konsument ma prawo do RZETELNEJ i PEŁNEJ informacji o kosztach usługi. Regulamin to REGULAMIN a nie cennik usług, jak sama nazwa wskazuje. Jeśli w cenniku pisze A a w regulaminie B to moim zdaniem /---po moderacji---/ nadaje się to do UOKiKu bądź prokuratury.

    15-10-2008, 15:45

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Tadek

    W większości cywilizowanych krajów, gdyby coś takiego zostało wykazane przed Sądem, firma przestałaby istnieć a nawet mogłaby zostawić po sobie niezłe długi (jeżeli nie ma zbyt dużego majątku). A u nas to klienci nadal mają problem pomimo tego że są już dwa wyroki SOKiK. Nie ma u nas szacunku do prawa, wydaje mi się że jest to spowodowane głównie tym, że KARY SĄ ZBYT NISKIE a sprawy w sądzie trwają latami. Mam jednak nadzieję (sprawa zrobiła się medialna, jest dużo niezadowolonych klientów) że właściwe organy do tego powołane oraz media (głównie liczę na media) wyjaśnią sprawę do końca i doprowadzą do tego żeby PRAWO było PRZESTRZEGANE, bo na podstawie tego artykułu nie ma żadnych wątpliwości, że jest inaczej.

    15-10-2008, 18:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sprawiedliwość

    ale to jest SPOLKA Z OO. moga sie nachapac a potem jak firma splajtuje to nikogo to nie ruszy ;-) trzeba cos zrobic jak najszybciej aby wyciagnac ludzi z tych umow! to jest gruba kasa!!!!

    15-10-2008, 19:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Damian

    Zgadzam się z wszystkimi w/w treściami co do firmy Domeny.pl. Skorzystałem z takiej umowy i również nieświadomie. Przeczytałem dokładniej regulamin i rzeczywiście jest taki zapis, nie pozostało mi nic więcej niż czekać. Nie byłem w żaden sposób zadowolony z ich usług - wpis DNS dwukrotnie "sam się skasował"...

    19-10-2008, 18:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)