Fascynujace... Plakat z kobieta... Nastepna firma, ktora chce zarabiac dupa.
"Kobieta w reklamie gra dwie role: kury domowej albo przedmiotu erotycznej konsumpcji"
http://miast(...)522.html
Ja wiem, że na wydziały marketingu i zarządzania nie idą najmądrzeji absolwenci ogólniaków, ale ten, który to wymyślił to już kompletny odlot. Przywróćmy szkoły zawodowe, może przy tokarce by się sprawdził
Reklamy telewizyjne mają dość ciekawe - polecam zobaczyć.
Za 10zł można zasilić konto na trzy miesiące - co jest dużym plusem dla osób, które nie korzystają często z komórki. Ceny nawet niezłe, ale mimo wszystko Play pozostanie faworytem jeśli chodzi o konkurencyjne stawki.
@Grosik: jak dla mnie to na razie mobile ma najbardziej konkurencyjne stawki, MVNO rodem z mBanku - polecam się przyjżeć, ja nie narzekam.
@magik: piszesz/stwierdzasz, że ludzie po technikach i przy tokarce to ludzie nie wykształceni? Dziwny tok rozumowania nie potwierdzający się w realu. Poza tym akurat praca przy obrabiarce numerycznej (nawet na konwencjonalne są poszukiwani fachowcy) jest akurat na czasie i to nawet dobrze płatna.
Nie wierzysz? Znaczy, że nie znasz tematu.
wierzę. Ale wytłumaczę Ci jak krowie na zagonie, o co mi chodziło.
Obsługi tokarki uczysz się nie tylko w technikum, ale i w zasadniczej szkole zawodowej. A ludzie po zawodówkach, to ludzie nie wykształceni. Nie mając matury nie mają nawet wykształcenia średniego - są więc niewykształceni.
Kryteria naboru szkół zawodowych są raczej niskie. Podobnie jak na wydziały marketingu i zarządzania prywatnych szkół wyższych. A tak idiotycznie prostacka kampania, przywodzi mi na myśl marketoida właśnie po prywatnej wyższej szkółce np. marketingu i turystyki. Obecnie niewiele jest szkół zasadniczych zawodowych, więc tuzy intelektu w rodzaju naszego marketoida idą do ogólniaków, tam zadją maturę. Nie umiejąc nawet obsługiwać tokarki (ani mechanicznej, takiej co się kręci, ani numerycznej) idą na marketing i zarządzanie. A potem wymyślają, te błyskotliwe kampanie reklamowe.
To ile zarabia tokarz nie ma tu nic do rzeczy. I owszem, tokarz po zawodówce (tylko zawodówce) - jest niewykształcony. Nie ważne ile zarabia, profesorem nie jest.
A kampania reklamowa jest całkowicie idiotyczna i prostacka. Skierowana do prostaków - jak mniemam przez prostaków. Firma nie ma nic nadzwyczajnego do zaoferowania - wymyśla więc, "damy gołą babę do karty sym to bedzie super", podobnie jak Play wymyśliło wcześniej "zrobimy ochydne bilboardy fszyscy to kupiom". I kupują?
LOL, kolejny operator wirtualny ze ściśle ukierunkowanym "targetem" (TIRowcy?) nie oferujący poza krzykliwą i chamską kampanią promocyjną praktycznie nic ciekawego (jedyna interesująca rzecz to chyba ważność konta 3 miesiące za 10 zł doładowania - dla osób które głównie odbierają, ale dla nich i tak lepsza jest chyba Era z "abonamentem" Zero). Na pewno nie jest to na tyle atrakcyjne by zaliczać się (identyfikowany po numerze) do kategorii klientów docelowych tego operatora, za to dla dresów pewnie będzie jakąś tam alternatywą dla Heyah.
P.S.
Z niecierpliwością czekam na ofertę MVNO skierowaną do Emo. Jestem niezmiernie ciekaw, czy spotem reklamowym będzie płacząca przez 30 sek. "gotycka laska", a do startera dołączona żyletka ;>