Jak się reklamować, żeby nie zbankrutować?

09-02-2018, 07:41

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, z pewnością zdajesz sobie sprawę z wyzwań, jakie niesie ze sobą ograniczony budżet. Musisz jak najlepiej wykorzystać pieniądze, które posiadasz, i wydawać je na to, co jest naprawdę konieczne. Zdawałoby się, że w takiej sytuacji o kampanii reklamowej można tylko pomarzyć. Tak jednak nie jest. Istnieje wiele tanich i skutecznych sposobów zaistnienia w świadomości klientów. Oto kilka z nich.

folder reklamowy

Strona internetowa to podstawa

Wielu właścicieli firm uważa, że ​​nie ma potrzeby zakładania strony internetowej i sama wizytówka w Google wystarczy. Tak nie jest. Bez względu na to, jakiego rodzaju firmę posiadasz, POTRZEBUJESZ strony internetowej. Potencjalni klienci zaglądają do internetu w poszukiwaniu firm w swojej okolicy. Jeśli Twój rywal jest online, a Ty nie, zgadnij, kto ma przewagę. Stwórz jednak stronę internetową, która będzie atrakcyjna i wygodna dla twoich klientów. Nieintuicyjny albo ubogi interfejs może przynieść więcej szkód niż korzyści.

Korzystaj z YouTube’a

Nie stać cię na reklamę telewizyjną? Nic straconego. YouTube ma dużo większą widownię niż nawet te największe stacje telewizyjne. Jeśli więc masz kamerę i trochę kreatywności, możesz sam stworzyć reklamę z prawdziwego zdarzenia bez konieczności płacenia za czas antenowy.  YouTube to często pomijana platforma reklamowa, mimo że codziennie przewijają się przez nią miliony użytkowników. Zamieszczenie tam filmu nic nie kosztuje, a może zdziałać cuda dla twojej firmy. Pamiętaj jednak, by stworzona przez ciebie reklama była rzeczywiście atrakcyjna i dobrej jakości.

Drukuj!

Stworzenie drukowanych materiałów promocyjnych jest proste, niedrogie, i jest świetnym sposobem na wygenerowanie zainteresowania twoją firmą. Teczki reklamowe, kalendarze, notesy – każdy z tych produktów niesie ze sobą określone korzyści. Teczki reklamowe na przykład, oprócz funkcji marketingowej, będą także doskonałym narzędziem do organizowania dokumentów dla ciebie i pracowników twojej firmy. Tego rodzaju drukowane gadżety możesz rozdawać podczas różnego rodzaju spotkań czy konferencji, a także rozsyłać aktualnym i potencjalnym klientom na zachętę. Możesz też postawić na wielość i wygenerować wiele różnych materiałów promocyjnych. Po włożeniu ich do teczki reklamowej będziesz miał gotowy pakiet do rozdania.

Utwórz newsletter

Newslettery pomagają utrzymać kontakt z obecnymi klientami i wejść na rynek potencjalnych klientów. Twój niewsletter nie powinien jednak służyć jedynie do wysyłania klientom reklam. Skorzystaj ze swojego newslettera, aby dostarczyć klientom cennych informacji, które sprawią, że twoja firma zostanie zapamiętana i będzie się dobrze kojarzyć.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać












Komentarze
comments powered by Disqus
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.