Dobra strona internetowa, czyli pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz...

10-03-2020, 09:11

Postępujący rozwój cywilizacyjny i technologiczny, przekłada się na coraz większą digitalizację, która swym zasięgiem wkracza w kolejne obszary naszej codziennej aktywności. Cyfryzacja różnych przekazów, sprawia, że internet – jako ich główna platforma nośna, ma strategiczne znaczenie praktycznie we wszystkich sferach.

strona internetowa

Internet pełni już nie tylko rolę dostarczania rozrywki i informacji, ale służy do załatwiania coraz szerszego pakietu spraw urzędowych, obsługi rozliczeń finansowych oraz przede wszystkim wspieraniu działalności biznesowej. Dziś żadna szanująca się firma, która chce zaistnieć w globalnej świadomości i mająca aspiracje rozwijania swojej działalności, nie może pozwolić sobie na zignorowanie potencjału internetu. Mimo, iż sieć stwarza różne możliwości promocji biznesu, to w dalszym ciągu strona internetowa pozostaje istotnym elementem strategii marketingowej firmy. Obok takich rozwiązań jak kanały social media, e-platformy sprzedażowe czy globalne kampanie reklamowe – to dobre strony www zapewniają przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną na rynku. Czym dzisiaj jest dobra strona internetowa?

- Dobra strona internetowa powinna być przede wszystkim skuteczna. Na przestrzeni ostatnich lat wymogi w zakresie wyglądu, treści oraz funkcjonalności firmowych witryn, dynamicznie ewoluowały. Nowe oczekiwania rynku nabywców, indywidualne potrzeby przedsiębiorców, a także zmieniające się uwarunkowania dla pozycjonowania, wymuszają inną, niż kiedyś konstrukcję stron. Nasza firma na bieżąco śledzi nowinki technologiczne, jakich wdrożenie może przyspieszyć realizację celów  firmy. Warto przy tym pamiętać, że dobra strona, to taka, na której treści są stale aktualizowane, podobnie jak jej struktura, jaka musi podlegać okresowej optymalizacji – tłumaczy Daniel Wojciechowski, współwłaściciel marki eITC.online, oferującej od lat kompleksowe rozwiązania IT dla biznesu.

- Wiele firm świadczących swoje usługi w obszarze budowy stron internetowych, kładzie nieproporcjonalnie duży nacisk na optymalizację SEO. „Przypodobanie się” algorytmom google jest oczywiście ważne, ale nie można zapominać, że układ strony i treści muszą być przede wszystkim atrakcyjne dla ludzi. Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz i zwykle to ono decyduje o zdobyciu klienta. W eiTC.online dbamy o to zasadę „złotego środka”, która w dłuższej perspektywie zawsze sprawdza się najlepiej – dodaje Wojciechowski.

Obecnie zauważalna jest tendencja odchodzenia od tzw. ciężkich witryn. Chodzi o to, że zarówno dla przejrzystości wizualnej, jak i szybkości ładowania strony www. Dużą wagę przywiązuje się też do rzeczowych, esencjonalnych treści oraz zoptymalizowanej grafiki. Wśród licznych funkcjonalności nowoczesnych stron w sieci, nie można zapominać o instalacji różnych wtyczek (np. z przekierowaniem na newslettera, buttonach typu call to action (CTA) czy formularzy do zbierania cennych danych. Wszystko to ma olbrzymie znaczenie we wzbudzaniu zainteresowania potencjalnego klienta ofertą firmy, skłanianiu do decyzji zakupowych oraz budowaniu lojalności.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag strony internetowe
To warto przeczytać


















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: