Creative uruchamia Aurora SDK dla serii Sound BlasterX

29-09-2017, 14:40

Darmowe oprogramowanie pozwala na modyfikację oraz synchronizację systemu Aurora Reactive Lighting w wielu produktach Sound BlasterX.

Singapur – Creative Technology Ltd ogłosiła dziś, że uruchamia pakiet Aurora SDK. To narzędzie pozwoli zmienić system Aurora Reactive Lighting w otwartą platformę. Dzięki temu deweloperzy będą mogli swobodnie zmieniać animacje i synchronizować zachowanie podświetlenia. Aż 16.8-miliona kolorów posiada Aurora Reactive Ligting System, który znaleźć można w Sound BlasterX Katana, Vanguard K08, Siege M04, AE-5 oraz Kratos S5.

 

aurora reactive

 

Aurora SDK jest systemem z API. Umożliwia to deweloperom programowanie sprzętu, który obsługuje technologię Creative Sound BlasterX RGB. SDK zostanie dostarczony wraz z przykładowymi kodami, dokumentacją oraz biblioteką API. Dzięki temu nawet początkujący programiści będą mogli szybko i sprawnie rozpocząć pracę.

SDK jest również wyposażony w Aurora Unity, która synchronizuje zachowanie systemu oświetlenia w produktach Sound BlasterX. Deweloperzy będą mogli stworzyć ekosystem, który składać się będzie z różnych produktów działających jako jeden w kwestii oświetlenia. Przykładowo wtedy, kiedy w danej grze bohater zostanie ranny światła w urządzeniach zmienią się na czerwone, kiedy będziemy atakowali przeciwnika zobaczymy pomarańczowe oświetlenie. Może ono także być wyświetlane w trybie „oddychania”, kiedy szukamy wroga. Możliwości są wręcz nieskończone.

Twórcy, którzy zarejestrują się w programie SDK otrzymają miesięczną aktualizację poprawek z ulepszoną funkcjonalnością, a takżę będą mogli korzystać ze wsparcia od Creative. Programiści mogą pobrać wersję beta Aurora SDK ze strony: BlasterX.com/AuroraSDK.

 

Kompatybilność

Aurora SDK pracuje z następującymi produktami Aurora Reactive Lighting System:

  • Sound BlasterX Katana
  • Sound BlasterX Vanguard K08
  • Sound BlasterX Siege M04
  • Sound Blaster AE-5 PCIe DAC
  • Sound BlasterX Kratos S5 2.1 USB

Wymagania

  • Windows 7 i wyższy (32-bit oraz 64-bit)*
  • Język programowania C++

* Windows 10 (64-bit) jest rekomendowany do optymalnej wydajności

 

Aby uzyskać więcej informacji na temat Aurora SDK oraz serii Sound BlasterX Pro-Gaming odwiedź BlasterX.com


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać




fot. Geralt




RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.