Zynga zajmująca się produkcją gier społecznościowych osiągnęła zyski kwartalne lepsze od oczekiwań. Wzrastająca popularność mediów społecznościowych przekłada się na coraz lepsze wyniki firmy.
reklama
Przychody Zyngi w pierwszych trzech miesiącach roku wzrosły do 321 milionów dolarów z 243 milionów dolarów kwartał wcześniej. Inwestorzy spodziewali się znacznie gorszych wyników.
W tym roku Zynga chce osiągnąć łączne przychody sięgające około 1,5 miliarda dolarów. Świetnymi wynikami mogły się pochwalić również ostatnie gry wytwórni, takie jak Hidden Chronicles czy Slingo. Wielu akcjonariuszom tego typu dane jednak nie zaimponowały.
Po ogłoszeniu wyników akcje społecznościowej firmy nieco straciły na wartości. Winę za to ponosi przede wszystkim niewielki wzrost liczby graczy na Facebooku, co zdaniem analityków jest kluczowe dla dalszego rozwoju Zyngi. Od czasu rekordowej ceny na początku marca walory producenta gier straciły łącznie 38% swojej ceny.
Pod koniec marca Zynga wydała 183 miliony dolarów na przejęcie firmy OMGPOP. Tak odważne kroki nie spotkały się jednak z uznaniem inwestorów, którzy obawiają się, że firma wzięła na siebie zbyt duży ciężar. Zyski producenta gier wyniosły w tym kwartale 47 milionów dolarów, co jest kilkukrotnym wzrostem w stosunku do 16,7 miliona dolarów w analogicznym okresie przed rokiem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|