Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zaproszenie na konferencję Internet Beta 2011

09-09-2011, 14:39

Już za tydzień, w dniach 14-16 września w Kielnarowej niedaleko Rzeszowa, odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji skierowanych do osób interesujących się internetem, nowymi mediami oraz związanych z tą branżą zawodowo. Zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji.

Czym jest InternetBeta ?

To wydarzenie łączące różne środowiska zajmujące się internetem. Głównym zadaniem konferencji jest wymiana kontaktów, poglądów oraz integracja środowiska specjalistów związanych z branżą internetową. Konferencja organizowana jest już 3 raz - pierwsze spotkanie miało miejsce we wrześniu 2009 roku.

Miejsce

W tym roku konferencja odbędzie się w nowoczesnym Centrum Edukacji Międzynarodowej WSiZ w Kielnarowej koło Rzeszowa w dniach 14-16 września.

Dla uczestników, poza prelekcjami zaproszonych gości, organizatorzy przewidzieli bogaty program imprez towarzyszących, wśród nich między innymi wernisaż fotografii ciekawych ludzi sieci autorstwa Aleksandry Anzel oraz integracyjna impreza w rzeszowskim klubie "Live". 

InternetBeta Startup Sito 2011

W ramach konferencji w dniu 15 września (drugi dzień) odbędzie się konkurs dla przedstawicieli startupów - InternetBeta Startup Sito 2011. Będzie to doskonała okazja do zaprezentowania pomysłu przed przedstawicielami branży, wysłuchanie ich opinii i nawiązanie bezcennych kontaktów przydatnych w dalszym rozwoju startupu.

 

Rejestracja na stronie InternetBeta 2011.

Szczegółowy program:

 

ŚRODA 14 września 2011

AULA M8

 

09:00 – 09:50 Rejestracja


09:50 – 10:00 Rozpoczęcie konferencji


10:00 – 10:30 Brendan Ciecko My Backstage Pass: Designing for the Stars


10:30 – 11:00 Ed Byrne Cloud Computing for IT 2.0


11:00 – 11:30 Jaromir Działo Działaj globalnie, czyli Topicmarks w Dolinie Krzemowej


11:30 – 11:45 Przerwa kawowa


11:45 – 12:15 Ramon Suarez Betagroup and the consolidation of the Belgian tech entrepreneurship scene


12:15 – 12:45 Paweł Tkaczyk Szara sieć wpływów


12:45 – 13:15 Maciej Maciejowski Problemy i wyzwania dużych podmiotów internetowych


13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa


14:00 – 14:30 Rafał Han Czym skorupka za młodu nasiąknie... Jak wychować młodego przedsiębiorcę?


14:30 – 15:00 Bartłomiej Gola Nie ma „nowej ekonomii” - czyli o tym dlaczego jestem chciwy, tępy i pozbawiony wyobraźni


15:00 – 15:30 Barbara Stawarz  Married but looking. Romans w sieci i prostytucja 2.0, czyli jak internet zmienia związki i zamyka nas w informatycznej pajęczynie miłości


15:30 – 15:45 Przerwa kawowa


15:45 – 16:15 Bartosz Siepracki Irlandia - europejski hub internetowy, czyli jak obecność największych firm internetowych wpływa na irlandzki sektor technologii i środowisko startupów


16:15 – 16:45 Piotr Waglowski Niektóre prawno-autorskie aspekty projektowania, przenoszenia praw i korzystania z zamówionych oznaczeń indywidualizujących


16:45 – 17:15 Dawid Szczepaniak 55 metrów pod poziomem morza... marki, które budzą emocje


17:17 Wernisaż fotografii autorstwa Aleksandry Anzel WebDoKwadratu.pl

 

18:30 Odjazd autobusów

 

od 21:00 Impreza w Klubie Live (DJ Adamus i Wet Fingers, Blady Kris)

 

CZWARTEK 15 września 2011

SESJA I - SALA M116

 

10:00 – 11:30 Monika Szychowiak, Dawid Szczepaniak Marka firma. Silna marka. Czyli czego startupy i inne mikroprzedsiębiorstwa mogą nauczyć się z marketingu wielkich marek? (z mini - warsztatem)


11:30 – 11:45 Przerwa kawowa


11:45 – 12:10 Michał Wojda O wirusach w sportowym wydaniu, czyli co słychać o Hardcorowego Koksa


12:10 – 12:35 Cezary OtowskPierwsze bilety do Matrixa


12:35 – 13:00 Roman Łoziński ePR w oparciu o badania social media


13:00 – 13:25 Maciej Ossowski Z Archiwum Email Fail: Top 10 e-maili, które nie miały być wysłane

 

13:00 - 13:50 Izabela Bogus Copyfighterzy z Grouponu


13:50 – 14:30 Przerwa obiadowa


14:30 – 15:00 Adam Misa, Magdalena Zawada Kampanie reklamowe - wyzwanie nie tylko kreatywne, czyli o hostingu serwisów WWW i aplikacji webowych będących elementem kampanii reklamowych


15:00 – 15:30 Anna Rak Pożyczanie zaufania jako trend w e-commerce


15:30 – 16:00 Jacek Jankowski Jak wykorzystać gracza, reklamowo


16:00 – 16:15 Przerwa kawowa


16:15 – 16:45 Łukasz Łuczak Zlokalizuj się i graj, czyli o praktycznych zastosowaniach geolokalizacji połączonej z mechaniką gier


16:45 – 17:15 Wojciech Szymański Etyka w pozycjonowaniu – czy grzeczne dziewczynki stoją w miejscu?


17:15 – 17:45 Piotr Długi Jak zarabiać na afiliacji przy wykorzystaniu mechanizmów programu lojalnościowego


17:45 – 18:15 Przemysław Żyła O rozwoju rynku reklamy kontekstowej

 

 

SESJA II - SALA M22

 

10:00 - 13 45 SESJA TECHNOLOGICZNA - Partner Empathy - Internet Software House

 

10:00 – 10:30 Tomasz Manugiewicz Mobilny Project Manager - czyli skuteczne zarządzanie mobilnymi projektami informatycznymi w środowisku Agile.


10:30 – 11:00 Karol Zieliński Przyjmowanie płatności na swojej stronie, czyli z płatnościowym API za pan brat


11:00 – 11:30 Hubert Turaj Badania użyteczności. Praktyczny przewodnik po tym, jak i kiedy testować oraz jak i dlaczego warto używać eyetrackingu w takich testach.


11:30 – 11:45 Przerwa kawowa


11:45 – 12:15 Piotr Konieczny Atakowanie bankomatów (i innych urządzeń elektromechanicznych)


12:15 – 12:45 Grzegorz Kochan Piorunem w chmurę, czyli refleksje AdTaily na temat bezpieczeństwa serwerów w cloudzie


12:45 – 13:15 Tomasz Tybon Wyzwania technologiczne w platformach e-commerce typu SaaS


13:15 – 13:45 Bartłomiej Rozkrut Jak to się robi? Wdrożenia zaawansowanych platformy B2B od strony technologicznej


13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa


14:30 – 15:00 Wojciech Sznapka  Łebski Development, czyli kiedy i dlaczego tworzyć oprogramowanie pod klucz i dlaczego framework Symfony2 pasuje tu jak ulał?


15:00 – 15:30 Radosław Paklikowski  Innowacje destruktywne - urządzenia mobilne. Czy to naprawdę początek ery post-PC?


15:30 – 16:00 Anna Liszewska Kupować szybko, sprawnie i przyjemnie, czyli nowe trendy i rozwiązania w web usability.


16:00 – 16:15 Przerwa kawowa


16:15 – 16:40 Anita Kijanka Siedem grzechów głównych miast w internecie


16:40 – 17:05 Jarosław Kinal Zabawa w ciuciubabkę. Rzecz o informacji w sieci


17:05 – 17:30 Marek Zwoleński Accessibility: "tips & tricks", czyli jak łatwo i szybko poprawić dostępność swojej strony WWW


17:30 – 17:55 Marika Wata Książka w sieci, sieć w książce

 

17:55 - 18:15 Tomasz Michałowicz iPadPerChild.pl - projekt fundraisingowy dla dzieci niepełnosprawnych

 

 

SESJA III - AULA M8

 

10:00 – 10:25 Rafał Sobiczewski Internet wczoraj i dziś – w kontekście jego badań


10:25 – 10:50 Marcin Fiedziukiewicz Biznes rekrutacyjny w internecie


10:50 – 11:15 Borys Musielak Historia pewnego piwotu. Jak zmienić swój startup i pozyskać zagranicznego inwestora


11:15 – 11:30 Marcin Szeląg Innovation Nest - wspieramy projekty


11:25 – 11:45 Przerwa kawowa


11:45 – 12:05 Michał Wroczyński Premature scaling - najczęstsza przyczyna śmierci startupów. Co to naprawdę oznacza i jaką rolę w tym odgrywają VC i duże korporacje


12:05 – 12:25 Monika Piasecka O jednorożcu, czyli reklamie startupu w telewizji. Dlaczego jej nie  zobaczymy i jak inaczej promować młode biznesy  


12:25 – 12:45 Filip Miłoszewski  Przyciski listonic. Jak dogodzić użytkownikom, blogerkom i własnemu serwisowi za pomocą jednego przycisku


12:45 – 13:05 Agnieszka Widawska Evenea.pl -  startup oczami kobiety


13:05 – 13:25 Paweł Nowak Co zrobić, żeby się chciało tak, jak się nie chce. Podejście praktyczne


13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa


14:30 – 14:50 Nicolas Jedraszak Pozyskiwanie finansowania od funduszy VC: 10 podstawowych zasad!


14:50 – 15:10 Wiktor Sarota Głowa w dół, czyli o realiach tworzenia polskiego startupu


15:10 – 16:00 Panel Dyskusyjny nt. polskiej branży startupowej


16:00 – 16:15 Przerwa kawowa


16:15 – 18:15 StartUP Sito 2011

 

18:30 odjazd autobusów

 

21:00 - 02:00 Impreza integracyjna w karczmie Taberna pod Sosnami (w programie koncert zespołu SchockolaD, atak starosłowian, park linowy...). Organizatorzy radzą przebrać się w wygodne i ciepłe ubranie.

 

PIĄTEK 16 września 2011

AULA M8

 

10:00 – 10:30 Roman Bieda Social Media oczami prawnika


10:30 – 11:00 Paweł Sala Twoja skrzynka pocztowa to ring, na którym walczą zawodnicy o różnej wadze. Ucz się na sukcesach tych najlepszych - poznaj przykłady kampanii, które pobiły e-mail marketingowe rekordy


11:00 – 11:30 Anna Zarudzka Wiara w cuda, czyli jak sprawić, by klienci w Polsce byli zadowoleni z naszej pracy. Kilka słów o sztuce dostarczania i dyskutowania o projektach user interface i grafiki web


11:30 – 12:00 Mariusz Wesołowski  Z ukosa na skos. Spojrzenie krytyczne ver.1.0


12:00 – 12:15 Przerwa kawowa


12:15 – 12:45 Maciej Budzich Cześć kochani, dajcie mi suba i łapkę w górę, czyli vlogosfera oczami blogera - trendy, perspektywy i możliwości współpracy z vlogerami


12:45 – 13:15 Michał Sadowski Monitoring i zarządzanie marką w Social Media


13:15 – 13:45 Radek Zaleski Portret Polaków według Google'a


13:45 – 14:15 Sławomir Rajch Siedem kroków - siedem życzeń. E-biznes IX.11


14:15 – 14:30 Mateusz Tułecki Przedwczoraj, wczoraj, dzisiaj, jutro. Czyli gdzie Beto zmierzasz. Słowo na zakończenie.


14:30 – 15:30 Obiad


15:30 Zakończenie konferencji

 

Rejestracja na stronie InternetBeta 2011.

Atrakcyjność konferencji i jej znaczenie wśród branży potwierdza m.in. liczba osób, które zapowiedziały swoją obecność na najbliższej konferencji poprzez stronę na Facebooku. W zeszłym roku na InternetBeta wybrało się blisko 300 osób.

Dziennik Internautów jest patronem medialnym InternetBeta 2011. Na konferencji spotkasz przedstawicieli DI - Piotra Cygana i Krzysztofa Gontarka.

Zapraszamy i zachęcamy do rejestracji na stronie InternetBeta 2011. Organizator przygotował listę hoteli w Rzeszowie, w których obowiązują promocyjne ceny dla uczestników konferencji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *