Prawie 80 proc. osób przed podjęciem decyzji o zakupie przez internet wyszukuje informacji na temat sprzedającego - wynika z badań przeprowadzonych w kwietniu wśród użytkowników Ceneo.pl. Robimy to, by mieć pewność, że obsługa w sklepie spełni nasze oczekiwania.
Obawy wśród internautów mogą wzbudzać opinie niebędące w żaden sposób moderowane czy weryfikowane – jaką mamy pewność, że napisany komentarz pochodzi od osoby, która rzeczywiście dokonała zakupu?
- Aby pomóc konsumentom uzyskać rzetelne informacje na temat sprzedającego, utworzyliśmy na naszej stronie "Zaufane Opinie" – mówi Mariola Berg, Menadżer Działu Zaufanie i Bezpieczeństwo w Ceneo.pl. – W ramach "Zaufanych Opinii" publikujemy oceny tylko takich transakcji, które w 100% miały miejsce. Po kilku dniach od zakupu użytkownik otrzymuje od nas ankietę, w której ocenia realizację zamówienia. Tego typu opinie są oznaczone na Ceneo.pl zielonym logo i jest to bardzo wiarygodne źródło informacji na temat sklepów.
Należy zatem pamiętać, że informacje zamieszczane przez internautów niekoniecznie muszą pokrywać się z rzeczywistością. Jeżeli po raz pierwszy kupujemy w wybranym sklepie, to poczytajmy, jak oceniają go inni. Nawet jeśli sklep ma np. negatywne komentarze na forum, warto poszukać opinii w innych miejscach. W szczególności korzystajmy z takich informacji, które są skrupulatnie weryfikowane, a po zakończonej transakcji podzielmy się z innymi swoimi doświadczeniami.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
EscrowDomen ma zagwarantować bezpieczeństwo transakcji na rynku wtórnym domen