Bing – wyszukiwarka udostępniona przez Microsoft w czerwcu – zajmuje już 13 miejsce wśród najpopularniejszych stron w USA. W bardzo krótkim czasie przegoniła tak znane serwisy, jak Twitter, CNN i nawet Digg – wynika z danych firmy Compete.com.
reklama
Według Compete.com wyszukiwarka Microsoftu zanotowała ponad 49,57 mln unikalnych odwiedzających w czerwcu.
Nowy produkt przegonił tak znane serwisy, jak Digg (38,96 mln unikalnych odwiedzających w czerwcu), Twitter (22,99 mln), Flickr (27,11 mln) i CNN (28,54 mln). Bing przegonił też dotychczasową wyszukiwarkę nr 4 na rynku, tzn. Ask.com (35,93 mln). Oczywiście to nie koniec, bo liczba użytkowników Bing ciągle i szybko rośnie.
Trzeba mieć na uwadze, że statystyki Compete.com dotyczą tylko odwiedzających z USA. Mimo to widać, że wysiłki podejmowane w przez Microsoft w celu promocji Bing dały dobre efekty. Nie bez znaczenia był też rozgłos towarzyszący uruchomieniu wyszukiwarki oraz jej ciepłe przyjęcie przez komentatorów.
Oczywiście wyszukiwarce Bing wciąż daleko do Google. Trzeba jednak mieć na uwadze, że produkt dostępny jest od niedawna i dopiero zostanie połączony z innymi narzędziami Microsoftu. Na samą reklamę Bing.com ma zostać przeznaczonych 100 milionów dolarów. Steve Ballmer deklarował też, że Microsoft jest skłonny inwestować od 5 do 10 procent rocznego zysku jedynie w wyszukiwarkę przez najbliższych pięć lat.
Pozycja Google nie jest w tej chwili zagrożona, ale przedstawiciele giganta dobrze wiedzą, że wystarczy jedno kliknięcie, aby zmienić wyszukiwarkę. W ostatnim czasie Google zintensyfikowało wprowadzanie innowacji w zakresie wyszukiwania i nawet ogłosiło zaatakowanie rynku systemów operacyjnych, który uważany jest za bastion Microsoftu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|