Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne nawiązał partnerstwo z wydawcą dziennika „Rzeczpospolita”. Celem współpracy jest wzmocnienie biznesowego wizerunku produktów pkt.pl oraz dotarcie dziennika do firm działających w sektorze MŚP.
reklama
Jak poinformowali przedstawiciele firm, współpraca będzie dotyczyła produktów pkt.pl dedykowanych sektorowi B2B, czyli spisów teleadresowych przeznaczonych dla firm, insertów CD tematycznych oraz dostarczania aktualnych informacji gospodarczych na stronę ditel.pl, należącą do pkt.pl.
Zawartość strony www.ditel.pl będzie na bieżąco aktualizowana o najświeższe informacje ze świata gospodarki, opracowane przez redakcję „Rzeczpospolitej”. Natomiast w grudniu 2009 roku do dziennika „Rzeczpospolita” dodawane będą tematyczne płyty CD „Turystyka” oraz „Wellness”, którym towarzyszyć będą dodatki branżowe, a także „Ogólnopolska wyszukiwarka dla firm i instytucji 2009”.
Dzięki nowej strategii książki z danymi teleadresowymi pkt.pl mają stać się profesjonalnym źródłem informacji biznesowej, dostępnym w formie tradycyjnej i na nośnikach elektronicznych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*