Globalnej agencji badawczej VML przyznano najwyższą notę spośród wszystkich uczestników „The Forrester Wave™: Lead Agencies, Q4 2016” w kategorii strategia przywództwa (leadership strategy). Drugie miejsce agencja VML zajęła w kategoriach: bieżąca oferta i strategia oraz kultura korporacyjna.
Niezależny raport, sporządzony i opublikowany przez firmę Forrester Research, Inc., określił osiem agencji w grupie wiodących na rynku i przeanalizował ich ofertę.
Forrester zwraca uwagę, że „Marki poszukują nietradycyjnych partnerów jako [agencji] wiodących. Agencje o cyfrowych korzeniach korzystają z tej okazji i sprawdzają się jako najlepsze i najodpowiedniejsze do prowadzenia kampanii klientów w epoce postcyfrowej. Ich przewagą konkurencyjną stanowią duże możliwości techniczne, ukierunkowane na współpracę, przedsiębiorcze nastawienie i gotowość do działania oraz atrakcyjna kultura, bardziej przypominająca klimatem Google niż serial Mad Men”.
Kompletny raport tutaj.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|