Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

TelForceOne: Lepsze wyniki, planowana ekspansja

12-05-2011, 07:32

Dwa nowe kontrakty mogą mieć znaczący wpływ na wyniki finansowe firmy w kolejnych kwartałach. Grupa planuje także dalszą ekspansję do krajów naszego regionu.

Grupa TelForceOne opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2011 roku. Przychody w tym okresie wyniosły 24,9 mln złotych, o 5,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Nie udało się jednak utrzymać dodatniej dynamiki w przypadku zysku brutto, który spadł z 9,3 do 8,2 mln złotych, czyli o 11,5 proc. Obniżyło to marżę brutto z 39,3 do 33,0 proc.

Zysk netto w pierwszych trzech miesiącach wyniósł 0,7 mln złotych, czyli o 35 proc. mniej niż rok wcześniej. Marża netto wyniosła 2,7 proc., o 1,7 pkt proc. mniej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Powodem tego jest wzrost kosztów sprzedaży o 16,8 proc.

>> Czytaj także: MyPhone sprzedał 200 tys. prostych w obsłudze telefonów

W komunikacie prasowym podkreślono, że pierwszy kwartał to przede wszystkim dwa nowe kontrakty mające duży wpływ na dalszy rozwój firmy. W marcu podpisano umowę z siecią Auchan, a w kwietniu z Tech Data Polska, jednym z największych dystrybutorów IT w naszym kraju.

Strategia firmy zakłada ekspansję do krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Jej produkty już teraz dostępne są na Białorusi, niedługo mają się także pojawić w Rosji i na Ukrainie. Rozwój dystrybucji w tych krajach ma się odbywać przede wszystkim poprzez kanały wielkopowierzchniowe, czyli hipermarkety.

- Jesteśmy zadowoleni z wyników Grupy TelForceOne po 1. kwartale tego roku. Wierzymy, że poniesione w tym okresie nakłady na rozwój produktów i zwiększanie skali działalności przełożą się na satysfakcjonujące efekty finansowe Spółki – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu Grupy TelForceOne.

Grupa TelForceOne S.A. jest nowoczesnym dostawcą akcesoriów mobilnych, elektroniki użytkowej oraz telefonów komórkowych. Swoją działalność opiera na projektowaniu, produkcji oraz dystrybucji akcesoriów mobilnych w kraju i za granicą. W ramach TelForceOne jest także twórcą własnej marki telefonów komórkowych myPhone.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Wideorecenzja Nokii C6

Źródło: TelForceOne