Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Świąteczna kampania marketingowa w mediach społecznościowych - jak ją dobrze przygotować?

07-12-2021, 16:24

Kampania marketingowa w social mediach – najważniejsze rezultaty.

Okres świąteczny to doskonały czas, by pokazać „ludzką twarz” prowadzonej działalności, zdobyć nowych klientów i w większym stopniu zaangażować dotychczasowych. Efektów tych nie da się jednak osiągnąć, podejmując przypadkowe działania. Jak powinna wyglądać świąteczna kampania marketingowa w mediach społecznościowych? Jak ją dobrze przygotować?

Świąteczna kampania marketingowa w mediach społecznościowych – jak ją dobrze przygotować?

Social media to świetne narzędzia nie tylko do komunikacji z klientami, ale i wywierania na nich wpływu. Atuty obecności w mediach społecznościowych dostrzegają zarówno duże korporacje, jak i niewielkie firmy rodzinne. Nic więc dziwnego, że wśród przedsiębiorców rośnie zainteresowanie kampaniami marketingowymi w social mediach, zwłaszcza w okresie świątecznym.

W tym czasie wszystkim udziela się dobry nastrój. Łatwiej więc przekonać konsumentów do zakupów. Czy jednak na pewno? Klienci coraz rzadziej dają się nabierać na marketingowe triki. Dlatego należy wykazać się nie lada inwencją twórczą. Wysiłek i kreatywność popłacają. Odpowiednio przygotowana świąteczna kampania marketingowa w social mediach potrafi zdziałać cuda. Pozwala:

  • zwiększyć sprzedaż,
  • zwiększyć rozpoznawalność marki,
  • poszerzyć grono odbiorców produktów (usług),
  • zbudować pozytywny wizerunek firmy,
  • wzmocnić relacje z klientami,
  • zwiększyć lojalność i zaufanie konsumentów wobec marki,
  • budować wiarygodność marki.

Jak w okresie świątecznym przygotować kampanię marketingową w social mediach?

Żeby świąteczna kampania marketingowa w mediach społecznościowych przyniosła zakładane cele, musi być autentyczna. Na pozór zwykła historia może okazać się kluczem do serc konsumentów. A przecież nie od dzisiaj wiadomo, że klienci kupują pod wpływem emocji. Dlatego kampania marketingowa w social mediach musi je pobudzać. Dzięki temu nie trafi w próżnię.

W okresie świątecznym każdy przedsiębiorca szuka sposobów, by zwiększyć sprzedaż. Dlatego tak istotną kwestią jest to, aby kampania marketingowa precyzyjnie docierała do grupy docelowej. Spersonalizowany przekaz ma zawsze większą siłę oddziaływania niż opowieść kierowana do mas. Zadbać należy nie tylko o emocjonalny, dostosowany do odbiorców przekaz, ale również możliwość łatwego udostępniania contentu. Tylko wówczas dotrze on do dużej liczby osób.

Przygotowanie świątecznej kampanii reklamowej w mediach społecznościowych to spore wyzwanie. Konkurencja bowiem nie śpi i również podejmuje działania promocyjne. Nie warto się jednak zniechęcać już na starcie, lecz postawić na kreatywność. Jeśli nie czujesz się pewnie w tworzeniu kampanii w social mediach, warto skorzystać z pomocy agencji takiej, jak Social Lama, która zatrudnia szereg specjalistów, którzy stworzą dla Ciebie udaną kampanię w social mediach. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E