Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Stopklatka wprowadzi sprzedaż biletów online

09-02-2010, 13:04

Serwis filmowy Stopklatka.pl przygotowuje się do realizacji innowacyjnego programu umożliwiającego sprzedaż biletów do kin przez internet i urządzenia mobilne.

Stojąc u progu wejścia na rynek akcyjny, serwis zamierza jeszcze w tym roku uruchomić pilotażowy system sprzedaży biletów kinowych. Program zostanie zrealizowany we współpracy z firmą Victor Soft, odpowiedzialną za wprowadzenie w niektórych sieciach kin w Polsce mechanizmu Eurobilet.

- Widz będzie mógł dokładnie zaplanować wizytę w kinie i nie będzie tracił czasu na stanie w kolejce po kupno biletu. Wystarczy, że przyjdzie do kina w chwili rozpoczęcia seansu, podczas gdy dziś korzystając z internetowej rezerwacji, musi być w kinie na pół godziny przed projekcją, nierzadko spędzając cały ten czas w kolejce po odbiór biletu - przekonuje Adam Bortnik, prezes Stopklatki.

>> Czytaj także: Paylogic rozwija internetowy system sprzedaży biletów

Dodatkową zaletą projektu ma być system rekomendacyjny. Pomoże on mniej zorientowanemu użytkownikowi w wyborze odpowiedniego dla niego filmu.

Kryzys zdaje się omijać polskie kino. W 2009 roku - według statystyk firmy Boxoffice.pl - sprzedano 39 milionów biletów kinowych, co dało wielkość tego rynku na poziomie 680 mln zł.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lookr.tv