Serwis filmowy Stopklatka.pl przygotowuje się do realizacji innowacyjnego programu umożliwiającego sprzedaż biletów do kin przez internet i urządzenia mobilne.
reklama
Stojąc u progu wejścia na rynek akcyjny, serwis zamierza jeszcze w tym roku uruchomić pilotażowy system sprzedaży biletów kinowych. Program zostanie zrealizowany we współpracy z firmą Victor Soft, odpowiedzialną za wprowadzenie w niektórych sieciach kin w Polsce mechanizmu Eurobilet.
- Widz będzie mógł dokładnie zaplanować wizytę w kinie i nie będzie tracił czasu na stanie w kolejce po kupno biletu. Wystarczy, że przyjdzie do kina w chwili rozpoczęcia seansu, podczas gdy dziś korzystając z internetowej rezerwacji, musi być w kinie na pół godziny przed projekcją, nierzadko spędzając cały ten czas w kolejce po odbiór biletu - przekonuje Adam Bortnik, prezes Stopklatki.
Dodatkową zaletą projektu ma być system rekomendacyjny. Pomoże on mniej zorientowanemu użytkownikowi w wyborze odpowiedniego dla niego filmu.
Kryzys zdaje się omijać polskie kino. W 2009 roku - według statystyk firmy Boxoffice.pl - sprzedano 39 milionów biletów kinowych, co dało wielkość tego rynku na poziomie 680 mln zł.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*