Porównywarka Ceneo.pl zamieściła na swoich stronach informacje o dostępności towarów w sklepach.
Rzeczywistość e-handlu wygląda troszkę inaczej od tej, którą znamy chociażby z supermarketów. Sklepy online częścią prezentują w swojej ofercie produkty, których fizycznie nie posiadają na stanie.
- W sklepie tradycyjnym towar wystawiony jest na półkach, klient może go dotknąć, sprawdzić, wziąć w rękę i pójść z nim do kasy. W e-shoppingu jest nieco inaczej. Sklepy często nie mają swoich stałych punktów, nie posiadają także magazynów. Wiążą je tylko odpowiednie umowy z dostawcami, dzięki temu koszt utrzymania sklepu jest niższy, a w rezultacie towar tańszy – wyjaśnia Anna Jasińska, Starszy Specjalista ds. Marketingu Ceneo.pl.
Użytkownik, który chce nabyć w sklepie internetowym telewizor w dobrej cenie, musi na niego czasami dłużej poczekać. Wielu użytkowników, nie znając tych realiów, czuje się rozczarowana i oszukiwana przez sprzedających. Dlatego Ceneo zdecydowało się na prezentowanie informacji o dostępności towarów w sklepach na swojej stronie, tak żeby użytkownik już na stronie porównywarki mógł zdecydować, czy woli poczekać czy może lepiej kupić w innym sklepie, w którym towar będzie dostępny w krótszym czasie.
– Dzięki temu użytkownik będzie mógł podjąć samodzielnie zdecydować, czy ważniejsza jest dla niego cena produktu czy czas oczekiwania – mówi Anna Jasińska. - Zależy nam na tym, aby użytkownik mógł podjąć świadomie decyzję zakupową - dodaje.
Statusy dostępności na Ceneo będą pojawiać na stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych. Porównywarka będzie stosować pięć rodzajów statusów: dostępny, dostępny do 3 dni, dostępny do tygodnia, dostępny powyżej tygodnia, sprawdź w sklepie.
Szczegóły na temat nowej usługi można znaleźć na stronie www.ceneo.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|