Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Startuje magazyn użytkowników usług hostingowych

02-11-2006, 14:49

Już w listopadzie, na polskim rynku gazet papierowych pojawi się nowy tytuł "Webhosting". Będzie to pierwsze na rynku, regularnie ukazujące się wydawnictwo poświęcone rynkom usług hostingowych i domen internetowych w Polsce.

Wydawca magazynu jest firma home.pl, dostawca usług internetowych. W "Webhosting" znajdą się materiały informacyjne oraz poradnikowe związane z użytkowaniem usług internetowych. Formuła magazynu wzorowana będzie na najlepszych wydawnictwach polskich i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych i internetowych - informują przedstawiciele home.pl.

- Chcemy informować i edukować małych przedsiębiorców, pokazywać jak praktycznie wykorzystać internet do zarabiania pieniędzy. W magazynie znajdą się przydatne informacje o szeroko pojętym rynku usług internetowych m.in. hostingu, dostępie do internetu czy produktach reklamowych - mówi Krystian Stypuła, dyrektor ds. obsługi klienta home.pl.

magazyn webhosting - okładkaNakład pierwszego wydania magazynu "Webhosting" wyniesie 300 tys. egzemplarzy. Będzie on dystrybuowany wśród użytkowników usług home.pl oraz dołączony w formie insertu do wybranych czasopism komputerowych. Firma planuje również dystrybucję magazynu w formie elektronicznej. Magazyn będzie wydawany jako kwartalnik począwszy od listopada 2006 roku.

Pierwszy numer magazynu będzie składać się z 16 stron i zawierać 6 artykułów pogrupowanych w trzech głównych działach tematyczne - domeny, serwery i bezpieczeństwo. Kolejne numery magazynu "Webhosting" zostaną wzbogacone m.in. o wywiady oraz testy sprzętu.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: home.pl



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING