1 września 2012 roku oficjalnie rusza nowy, multipartnerski program lojalnościowy MultiPunkty.pl. Jak wyjaśnia organizator projektu - firma Cafe News S.A. - MultiPunkty.pl jest to program partnerski, w którym punkty można zbierać na wiele różnych sposobów. To, co będzie wyróżniać nowy program lojalnościowy, to koncepcja „kantoru punktowego”.
Otóż na stronie MultiPunkty.pl użytkownicy wymienią swoje punkty zebrane w innych programach lojalnościowych, przeliczając je na uniwersalne MultiPunkty i dalej na wartościowe nagrody. Należy podkreślić, że nowy program posiada już na starcie obszerny katalog nagród, liczący ponad 1000 pozycji.
Program MultiPunkty.pl jest komplementarny do projektu PrzeczytamWszystkich.pl, realizowanego już od ponad 3 lat przez firmę Cafe News S.A. PrzeczytamWszystkich.pl to program lojalnościowy dla mediów, w którym uczestnicy (blisko 500 tysięcy), czytając artykuły, zbierają punkty! Nagradzane jest korzystanie z określonych serwisów informacyjnych, czytanie tekstów i branie udziału w quizach dotyczących konkretnych artykułów. Jak dodaje prezes spółki – Piotr Długi – połączenie obu koncepcji, przełoży się na wymierne korzyści zarówno dla użytkowników, jak i partnerów. Realizacja projektu MultiPunkty.pl pozwoli rozszerzyć skalę działania programu o firmy spoza branży mediowej. Cafe News S.A. prowadzi obecnie zaawansowane rozmowy z licznymi firmami z wielu branż, które w najbliższym czasie dołączą do MultiPunkty.pl. Są to zarówno firmy planujące wdrożenie własnego programu punktowego, jak i takie, które prowadzą już działający projekt i nie rezygnując z niego, chciałyby skorzystać z synergii, jaką daje multipartnerski koncept.
Firma Cafe News S.A. twierdzi, że jest na polskim rynku jeszcze miejsce dla nowego gracza. Intensywnie promowany kiedyś program multipartnerski Premium Club przez ostatnie lata stopniowo traci swoje znaczenie i jest dziś oparty praktycznie na jednym głównym partnerze – sieci stacji paliwowych Statoil. Natomiast znany większości osób program Payback jest programem kosztownym dla partnerów. Planujemy zagospodarować tę lukę i stworzyć bardzo ekonomiczny i otwarty dla partnerów koncept programu lojalnościowego – mówi Piotr Długi. – Przygotowaliśmy protokół wymiany informacji (API), który umożliwia partnerom premiowanie swoich użytkowników i klientów za zakupy lub akcje, które sami określą i wdrożą. Na przykład dowolny serwis internetowy może nagradzać swoich czytelników, premiować tych, którzy subskrybują newsletter, korzystają z ich poczty elektronicznej czy dokonują zakupów przez ich witrynę.
Cafe News S.A. podpisała niedawno umowę z informatyczną firmą LTB Sp. z o.o. z Wrocławia, na bazie której wdrożony zostanie moduł programu lojalnościowego MultiPunkty.pl dla bardzo popularnej platformy e-commerce KQS. Dzięki temu około 2 500 sklepów internetowych, które korzystają z KQS, będzie mogło w ciągu paru minut wdrożyć moduł i włączyć swój sklep do programu MultiPunkty.pl. Jak podkreśla prezes spółki Cafe News S.A., rynek sprzedaży online jest dla firmy w tej chwili priorytetem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Jak Policja i ABW przetwarzają dane z naszych bilingów. NIK prześwietli działania służb