Firma chce zmienić wizerunek PlayStation Network, którego nazwa często pojawiała się w kontekście niedawnych włamań.
Na początku tygodnia ofiarą hakerów padła witryna Sony Music, jednak japoński producent konsol chce zerwać z wizerunkiem słabo zabezpieczonych usług.
Jak informuje serwis VentureBeat, już niedługo Sony zaprezentuje nowy wygląd dla usługi PlayStation Network, z której wykradziono dane ponad 100 milionów użytkowników. Jak łatwo się domyślić, tego typu wydarzenie mocno nadszarpnęło zaufanie klientów.
Nowy motyw graficzny ma przypominać ten stosowany w konkurencyjnym Windows Live, a w szczególności charakterystyczne powinny być duże elementy i żywe kolory. Obecnie w sklepie PSN znajduje się 948 gier i kilka tysięcy dodatków urozmaicających rozrywkę.
Okazuje się, że po tym, jak usługa była niedostępna przez 24 dni, 10 proc. użytkowników nigdy do niej już nie powróciło. Choć może się wydawać, że to niewiele, utrata ponad 10 milionów klientów to istotny cios dla Sony, zatem japońska firma stara się na wszelkie możliwe sposoby odbudować nadszarpnięty wizerunek.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|