Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Współczesny marketing znacząco różni się od reklamy sprzed kilkunastu, a nawet kilku lat. Multimedialne filmy, interaktywne animacje reklamowe to codzienność internetu XXI wieku. Mimo iż reklamy to nie jest wynalazek tej dekady, to właśnie w tej dekadzie za sprawą sieci filmy reklamowe docierają do największej liczby odbiorców jak dotąd, a ta popularność będzie się bez wątpienia zwiększać.

Materiały filmowe zyskały na popularności dzięki szerokopasmowemu internetowi i dużej dostępności urządzeń, na których można je odtwarzać. I tak dzisiaj treści wideo są obecnie jednymi z najbardziej popularnych treści w sieci. Dla szerszej grupy odbiorców produkowane są wszelkiego rodzaju materiały video: filmy instruktażowe, informacyjne, recenzje, spoty, prezentacje itp. Każdy typ filmu konstruowany jest inaczej i trafia do innej grupy odbiorców. By film był skuteczną promocją wcale nie musi być filmem profesjonalnym, może być amatorski. Zdarzało się, że amatorska produkcja zyskiwała na popularności szybciej niż nie jedna profesjonalna produkcja. Liczy się pomysł.

Wideo i audio

Obecnie jest wiele dostępnych narzędzi, dzięki którym możemy dla swojego produktu, firmy, nagrać dobrej jakości film lub spot reklamowy. By film odniósł sukces sprzedażowy warto zadbać o należyty pomysł, scenariusz, ciekawe ujęcia jak również głos lektora i muzykę. Jeżeli jeszcze nigdy nie promowaliśmy produktu poprzez wideo marketing warto najpierw zapoznać się z podstawowymi zasadami. Przede wszystkim film musi zawierać treści użyteczne, być zwięzły, ciekawy, atrakcyjny od strony graficznej, mieć coś co zwróci uwagę i zainteresuje. Równie ważna jak obraz jest warstwa audio, czyli dźwiękowa, muzyczna. Z badań wynika, że odbiorca materiału wideo jest bardziej skłonny zaakceptować gorszą jakość obrazu, niż dźwięku. (źródło: www.nagrania-lektorskie.pl) Warto więc pamiętać, aby muzyka, głos, nagrania lektorskie były na przynajmniej dobrym poziomie.

Filmy promocyjne to doskonały sposób na wprowadzenie na rynek nowego produktu, jak również rozsławienie mało znanej marki. Wystarczy odpowiednio zaprezentować zalety produktu, przedstawić walory wyrobu by zachęcić przekazem konsumenta do zakupu. Złożoność promocji coraz częściej polega na rozbudzaniu popytu spotem reklamowym i rozniecaniu go filmami instruktażowymi, recenzjami polecającymi produkt. Dzięki tej formie marketingu można odnieść sukces niewielkim wkładem pieniężnym, bazując na sile internetu. Im więcej informacji dostępnych w sieci na temat danego produktu, tym efekt reklamowy bardziej zadowalający.

Subtelny marketing w przyjemnej formie

Lokowanie produktu w filmach to popularny zabieg marketingowy. Jeżeli działanie to jest zastosowane subtelnie mona oczekiwać pozytywnych efektów, jednak nie można być zbyt natarczywym. Umiejętne operowanie produktem, przemycenie produktu do treści filmu zapewnia wzmocnienie marki i wzniecenie popytu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Freepik



fot. Freepik







fot. Freepik



fot. Freepik


Tematy pokrewne:  

tag wideo promocja