W nawiązaniu do artykułu radcy prawnego Rafała Ciska pt. „Rzecznik Praw Obywatelskich kontestuje regulamin NK.pl (wreszcie!)”, opublikowanego na łamach DI pod koniec marca, przedstawiciel NK przesłał do redakcji oficjalne stanowisko portalu w tej sprawie.
reklama
Komunikat NK publikujemy niżej w całości:
W związku z publikacjami pojawiającymi się mediach dotyczącymi zainteresowania RPO i UOKiKu regulaminem serwisu nk.pl (został zmodyfikowany 22.06.2010), które miało zostać wzbudzone przez skargi od Użytkowników w tej materii, spółka informuje, że od ponad pół roku nie dostała od swoich Użytkowników żadnych skarg w tym zakresie. Pytania i wątpliwości internautów, które pojawiały się zaraz po wprowadzeniu modyfikacji, były na bieżąco komentowane i wyjaśniane przez specjalistów z działu obsługi. W związku z powyższymi, doniesienia o tym, że takie skargi dotarły do RPO i obecnie wzbudziły zatroskanie urzędu, który wystąpił do UOKiKu z prośbą o rozpatrzenie sprawy, spowodowały w zarządzie firmy chęć i potrzebę wyjaśnienia sytuacji. Wczoraj Nasza Klasa sp. z o.o. skierowała do RPO pismo z prośbą o udostępnienie argumentacji skarżących w celu dokładnego wyjaśnienia kwestii budzących wątpliwości. Jednocześnie firma zadeklarowała pełną gotowość i jak najlepszą wolę do podjęcia tych działań.
Spółka pragnie z całą mocą podkreślić, że w całej swej praktyce dokłada najwyższej staranności w celu zachowania i wykonywania spoczywających na niej obowiązków prawnych, nie dopuszcza się naruszenia praw swoich Użytkowników oraz prowadzi szereg działań, które mają zapewnić komfort i bezpieczeństwo Użytkownikom podczas korzystania z nk.pl i internetu w ogóle.
Zapraszamy również do zapoznania się z innymi artykułami dotyczącymi regulaminu NK, które ukazały się wcześniej w Dzienniku Internautów:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*