Rodzice, których dzieci korzystają z internetu, są świadomi istnienia w sieci treści nieodpowiednich dla ich pociech. Mimo to 55 proc. z nich nie blokuje dostępu do stron z takimi treściami - wynika z badania „Mądry Internet”, przeprowadzonego na zlecenie Netii przez MillwardBrown SMG/KRC.
Badanie „Mądry Internet” zostało przeprowadzone na zlecenie Netii przez MillwardBrown SMG/KRC w maju 2009 r., metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview). W badaniu wzięło udział 1004 respondentów, 21 proc. spośród nich posiadało dzieci w wieku 5-15 lat. Tym właśnie rodzicom zadano pytania odnośnie ich stosunku do aktywności dzieci w sieci.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*