Podniesienie skuteczności reklam do 25% obiecuje firma Novem, zajmująca się marketingiem afiliacyjnym. W zrealizowaniu tego celu mają pomóc reklamy optymalnie dopasowane do strony.
Feed produktowy jest to pobrany z bazy danych reklamodawcy zestaw informacji o poszczególnych produktach. Dane te zapisywane są w pliku XML i poprzez specjalny panel udostępniane zrzeszonym w sieci afiliacyjnej właścicielom witryn.
Wydawcy mogą indywidualnie decydować, które produkty najlepiej odpowiadają internautom odwiedzającym ich serwis i które w związku z tym będą promować. Mogą oni pobierać automatycznie generowane kreacje reklamowe dla wybranych artykułów i umieszczać je na swoich stronach.
Po kliknięciu w reklamę osoba zainteresowana konkretnym produktem kierowana jest bezpośrednio na jego stronę w serwisie reklamodawcy. Firma zauważa, że ten sposób pozwoli ograniczyć czas na szukanie promowanego produktu wśród tysięcy innych i ułatwi jego kupno.
Wydawcy mają możliwość monitorowania, jak ich wybory przekładają się na pożądane akcje internautów w serwisie docelowym, co motywuje ich do wyświetlania reklam najbardziej efektywnych. Sugerowany system - zdaniem firmy Novem - ma skutkować 25-proc. wzrostem skuteczności reklamy.
- Jeśli chodzi o o koszty reklamodawcy, to w marketingu afiliacyjnym płaci on wyłącznie za efekty reklamy, czyli akcje użytkowników, np. zakup produktu w jego serwisie. Novem nie pobiera opłat za obsługę programu partnerskiego - powiedział Dziennikowi Internautów Szymon Olszynka z Novem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*