Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Podniesienie skuteczności reklam do 25% obiecuje firma Novem, zajmująca się marketingiem afiliacyjnym. W zrealizowaniu tego celu mają pomóc reklamy optymalnie dopasowane do strony.

Feed produktowy jest to pobrany z bazy danych reklamodawcy zestaw informacji o poszczególnych produktach. Dane te zapisywane są w pliku XML i poprzez specjalny panel udostępniane zrzeszonym w sieci afiliacyjnej właścicielom witryn.

Wydawcy mogą indywidualnie decydować, które produkty najlepiej odpowiadają internautom odwiedzającym ich serwis i które w związku z tym będą promować. Mogą oni pobierać automatycznie generowane kreacje reklamowe dla wybranych artykułów i umieszczać je na swoich stronach.

Po kliknięciu w reklamę osoba zainteresowana konkretnym produktem kierowana jest bezpośrednio na jego stronę w serwisie reklamodawcy. Firma zauważa, że ten sposób pozwoli ograniczyć czas na szukanie promowanego produktu wśród tysięcy innych i ułatwi jego kupno.

Wydawcy mają możliwość monitorowania, jak ich wybory przekładają się na pożądane akcje internautów w serwisie docelowym, co motywuje ich do wyświetlania reklam najbardziej efektywnych. Sugerowany system - zdaniem firmy Novem - ma skutkować 25-proc. wzrostem skuteczności reklamy.

- Jeśli chodzi o o koszty reklamodawcy, to w marketingu afiliacyjnym płaci on wyłącznie za efekty reklamy, czyli akcje użytkowników, np. zakup produktu w jego serwisie. Novem nie pobiera opłat za obsługę programu partnerskiego - powiedział Dziennikowi Internautów Szymon Olszynka z Novem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Novem