Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Już dwa lata minęło od czasu, kiedy w Radomiu zorganizowano pierwsze spotkanie sympatyków branży internetowej, tzw. barcamp. W piątek, 29 kwietnia RadomIT odbędzie się już po raz siódmy.

Jakub Cyran, organizator RadomIT
fot. RadomIT - Jakub Cyran, organizator RadomIT
Na jubileuszowym spotkaniu przedstawiona zostanie nowa strategia wizerunkowa. W związku z planami na rozwój działalności zmieniono m.in. logo, w nowej odsłonie pojawiła się też strona internetowa projektu. Nie chcemy, by rola RadomIT kończyła się po ostatniej prezentacji prelegenta. Chcemy stworzyć przestrzeń, z której będą mogli korzystać nowi przedsiębiorcy. Utrzymywanie kontaktów zdobytych na wydarzeniach, szkolenia, platforma wideo to tylko część z tego, co planujemy na kolejne miesiące – tłumaczy Jakub Cyran, pomysłodawca RadomIT.

Tradycyjnie, najważniejszą częścią spotkania będą wystąpienia prelegentów. Jako pierwsza o godz. 18.30 o organizowaniu eventów i promocji w mediach społecznościowych opowie Agnieszka Oleszczuk-Widawska z serwisu Evenea.pl.

Kolejnym prelegentem będzie Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specjalist – magazynu wydawanego w formacie PDF. Zaraz po nim wystąpi Artur Kurasiński, właściciel sklepów internetowych, bloger, inwestor, do którego należy też agencja revolver.pl.

Viren Bhandari opowie o swojej przygodzie z biznesem internetowym, którą zaczynał od sklepu ze skarpetkami.

Ostatnim prelegentem będzie Krzysztof Gagacki, właściciel serwisu Papilot.pl oraz agencji social media.

Wydarzenie jest bezpłatne. Jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja za pomocą strony www.radomit.pl lub serwisu www.radomit7.evenea.pl.

Start o godz. 18.30 w auli Wyższej Szkoły Handlowej na ulicy Traugutta 61 w Radomiu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *