Mimo tego, że Wielka Brytania, Niemcy i Irlandia to najczęstsze kierunki wyjazdów ekonomicznych Polaków, inne kraje europejskie również potrzebują polskich towarów. W ostatnich latach obserwuje się wzrost zainteresowania Chorwacją - znacznie wyższe pensje i szeroko rozwinięty handel oznaczają, że ten kierunek szybko może stać się szansą dla wielu polskich producentów! Dlatego warto zapewnić tłumaczenie strony internetowej firmy na język chorwacki.
Z powodu wzrostu zapotrzebowania na produkty sprowadzane z zagranicy Chorwaci chętnie skłaniają się ku rozwiązaniom oferowanym przez profesjonalistów z całej Europy. I chociaż wielu mieszkańców Chorwacji biegle posługuje się językiem angielskim, tworzenie strony internetowej tylko w języku polskim i angielskim znacznie zawęża możliwość dotarcia do klientów pochodzących z Chorwacji. Dlaczego? Dowiedz się, dlaczego warto wybrać tłumaczenie na język chorwacki!
Liczby nie kłamią - handel i usługi stanowią aż 62% udziału w tworzeniu PKB Chorwacji. Chorwaci utrzymują się głównie z turystki. Są otwarci i bardzo chętnie inwestują w nowe produkty sprowadzane z innych krajów.
Wioletta Zasępa, prezes Agencji Polsko-Chorwackiej Współpracy Gospodarczej podaje, że Chorwacja importuje ok. 40 - 45 proc. produktów spożywczych, wówczas gdy średnia europejska to ok. 8 proc. W 2012 r. importowała pożywienie za 2,5 mld dolarów. Jeśli więc prowadzisz sklep internetowy z produktami spożywczymi tłumaczenie strony na język chorwacki może przynieść Ci szczególnie dobre rezultaty.
Ponadto Chorwacja jest interesująca dla polskich firm jako rynek, który umożliwia ekspansję do pozostałych krajów bałkańskich. Państwo to jest niezwykle szanowanym partnerem handlowym i inwestorem w Bośni i Hercegowinie ze względu na Chorwatów, którzy zamieszkują tamtejsze tereny i ich bliskie relacje z Chorwacją.
To lekcja, którą warto zapamiętać, szczególnie wówczas, gdy chcesz nawiązać współpracę na rynkach europejskich. Dobry chorwacki tłumacz i przetłumaczenie strony w tym języku jest w zasadzie kluczem do zaistnienia na chorwackim rynku!
Ludność zamieszkująca Chorwację to około 5 milionów osób. Aż 85% mniejsza populacja ma związek z tym, że Chorwacja jest silnie związana z importem (90% towarów, które są importowane do tego kraju pochodzi z Unii Europejskiej).
Oczywiście wielu lokalnych kupców będzie chciało sięgać głównie po najbardziej opłacalne rozwiązania - w porównaniu z innymi dostawcami z Unii Europejskiej oferty, które pochodzą od polskich przedsiębiorców są w wielu przypadkach najbardziej korzystne.
W celu podjęcia długoterminowej współpracy z chorwackimi kupcami, wystarczy tylko wykonać jeden prosty krok: przetłumaczyć stronę na język chorwacki. W wielu przypadkach, kupcy, którzy raz zdecydowali się na zakup ze sklepu, pozostają stałymi klientami!
Prawie wszyscy Chorwaci posługują się językiem angielskim, ale podczas wyszukiwania informacji w Internecie zwykle używają fraz w ich ojczystym języku. Chorwacka sieć WWW jest bardzo zawężona (jest tworzona tylko przez 5 milionów osób), w związku z tym ciekawe i wartościowe treści w tym języku mogą być trampoliną do sukcesu, co z pewnością spotka się z pozytywnym odbiorem ze strony klienta. Klient, który napotka na polskiej stronie tłumaczenie na język chorwacki z pewnością poczuje się na niej szanowany i doceniony, co sprawi, że będzie postrzegał Twój sklep o wiele bardziej profesjonalnie niż inne działalności tego typu.
Ustawienie witryny w taki sposób, aby pojawiała się na górze listy wyszukiwania nie należy do najtrudniejszych zadań (a na pewno jest mniej skomplikowana niż w polskim Internecie). Dodatkowo, wykwalifikowany chorwacki tłumacz może sprawić, że na temat tego producenta będzie głośno na terenie całego kraju! Wszystko czego potrzebujesz, aby zaistnieć na chorwackim rynku to dobrej jakości treść i profesjonalne tłumaczenie na chorwacki.
Artykuł powstał przy współpracy z: https://supertlumacz.pl/tlumaczenia-chorwacki/
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|