Posiadasz stronę internetową swojej firmy, jednak pozyskujesz bardzo niewiele zapytań? Próbujesz wpisać nazwy swoich usług do wyszukiwarki, ale nie możesz znaleźć swojej strony? Prawdopodobnie potrzebujesz pozycjonowania stron. Zobacz na czym to polega!
Pozycjonowanie to działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w Internecie. Dzięki niemu, Twoja strona firmowa będzie widoczna na większą liczbę fraz, które wpisują użytkownicy do wyszukiwarki Google. Będzie też wyżej w wynikach wyszukiwania – a ludzie zazwyczaj klikają w pierwsze linki z góry. Dlatego jeśli chcesz, aby Twoi potencjalni klienci wchodzili na Twoją stronę, musisz być widoczny!
Dzięki pozycjonowaniu pozyskasz nowych użytkowników i zwiększysz ruch na stronie. Każdy użytkownik to potencjalny klient – dlatego warto dbać o widoczność w sieci.
Niektórym przedsiębiorcom zależy na dotarciu do klientów nie z całej Polski, tylko z konkretnego obszaru – województwa, miasta, dzielnicy. Są to na przykład punkty usługowe, takie jak fryzjerzy, mechanicy, czy też kawiarnie i biura nieruchomości. Dla takich osób dobrze może sprawdzić się lokalne pozycjonowanie. Katowice, Chorzów – jeśli przykładowo tutaj znajduje się Twój sklep stacjonarny, to zależy Ci, aby to do mieszkańców tych miast docierały komunikaty Twojej firmy. Jak to zrobić?
Przede wszystkim treść powinna być adekwatna. Umieść akapit o tym jak do Ciebie dojechać, gdzie dokładnie znajduje się Twój salon, czym się wyróżnia na tle konkurencji. Po drugie, warto zadbać o umieszczenie adresu, w tym nazwy miasta, na każdej podstronie – na przykład w stopce. Konieczne jest też powiązanie strony z wizytówką firmową w mapkach Google. Dzięki temu, osobom które będą szukały danej usługi w konkretnym mieście, Twoja strona wyświetli się wyżej niż konkurencyjne.
Pozycjonowanie polega na odpowiednim przygotowaniu strony internetowej, napisaniu treści zawierającej odpowiednie słowa kluczowe oraz stałym zdobywaniu wartościowych linków. Niezbędny jest też stały monitoring pozycji i widoczności. Dzięki temu można na bieżąco podejmować decyzje i optymalizować różne elementy na stronie lub zmieniać strategię zdobywania linków. Jest to zadanie pracochłonne i pomimo że podstawy są dość proste, wymaga doświadczenia. W innym przypadku efekty pozycjonowania przyjdą znacznie później – lub wcale. Dlatego jeśli chcesz zwiększyć widoczność w sieci, ale nie jesteś pewny swoich umiejętności – skorzystaj z pomocy agencji SEO.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|