Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sukces społecznościowej witryny Google'a wciąż nie wydaje się przesądzony. Pomimo integracji z kolejnymi usługami wyszukiwarkowego giganta ruch na stronie rośnie bardzo powoli.

robot sprzątający

reklama


Według analizy opublikowanej przez firmę analityczną Hitwise przez ostatnie dwa miesiące ruch w Google+ utrzymuje się na podobnym poziomie. Nieznaczne wahania to nie najlepsza informacja dla wyszukiwarkowego giganta.

Czytaj także: Gmail dla iOS ponownie w App Store

Po tym, jak uruchomiono testy Google+, witrynę szybko zaczęły odwiedzać niemal 3 miliony użytkowników każdego dnia. Kolejne 9 tygodni oznaczało jednak dla Google+ powolne spadki. Sytuacja odmieniła się na moment, gdy społecznościową witrynę otwarto dla wszystkich użytkowników - wtedy przez kilka dni odwiedzało ją niemal 15 milionów użytkowników dziennie.

Radość na twarzach pracowników Google'a nie trwała jednak długo, bo liczba odwiedzin spadła szybko do poziomu 6 milionów i do tej pory utrzymuje się w podobnych granicach. Jak obliczył Los Angeles Times, z 21 tygodni dostępności Google+ aż 11 tygodni oznaczało dla witryny Google'a utratę popularności.

Popularność Google+
fot. - Popularność Google+
Korporacja z Mountain View chce wygrać z Facebookiem dzięki dodaniu społecznościowych funkcji w niemal każdej ze swoich usług. Niedawno przedstawiciele witryny Zuckerberga stwierdzili, że "Google buduje w ten sposób swojego małego Facebooka". Na odpowiedź ze strony Google'a nie trzeba było długo czekać - jak zapewnili pracownicy wyszukiwarkowego giganta, są oni "zachwyceni, że konkurencja ich nie docenia".

Czytaj także: Google wyszuka bez poprawek


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *