Liczba firm korzystających z rozwiązania LiveChat wzrosła w ciągu miesiąca o 367, a w ciągu roku o 3582. Takimi wynikami pochwaliła się polska spółka LiveChat Software, która aktywnie działa na międzynarodowym rynku.
Obecnie już 12284 firm i instytucji z całego świata wykorzystuje rozwiązanie LiveChat do bezpośredniego kontaktu z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe, które oferuje też szereg dodatkowych narzędzi umożliwiających m.in. analizę ruchu na stronie, zachowania klientów czy jakość pracy konsultantów.
Liczba klientów przekłada się bezpośrednio na wyniki finansowe LiveChat Software. W I kwartale swojego roku finansowego (czyli w okresie kwiecień – czerwiec) przychody spółki wzrosły o 86 pkt. proc. do 11,24 mln zł, wynik EBITDA o 84 pkt. proc. do 7,86 mln zł, a zysk netto o 77 pkt. proc. do 5,89 mln zł.
Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University) oraz kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|