Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na dwa tygodnie przed zakończeniem rywalizacji w konkursie „Zindeksuj się” prowadzi Politechnika Wrocławska. Do tego momentu liczba uczestników gry przekroczyła 10 000 osób z ponad 60 uczelni.

robot sprzątający

reklama


„Zindeksuj się!” to gra społecznościowa zorganizowana przez Yomoli.com. Przebieg rywalizacji można obserwować pod adresem www.zindeksujsie.pl. Konkurs potrwa do 30 czerwca 2011 r. Jego celem jest sprawdzenie, która z polskich uczelni może się pochwalić największą społecznością internetową. Zwycięska szkoła otrzyma powierzchnię reklamową w swoim mieście oraz dofinansowanie imprezy dla studentów.

Aktualnie na prowadzeniu znajduje się Politechnika Wrocławska, a za nią kolejno plasują się: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Wojskowa Akademia Techniczna, Uniwersytet Jagielloński, Akademia Górniczo-Hutnicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Warszawska, Akademia Obrony Narodowej, Uniwersytet Warszawski oraz Uniwersytet ekonomiczny we Wrocławiu.

>> Czytaj także: Która uczelnia ma największą społeczność w internecie? Zindeksuj się!

Mechanizm konkursu jest niezwykle prosty. Po wejściu na stronę główną „Zindeksuj się”, uczestnik wybiera swoją uczelnię, a następnie loguje się do czatu tej uczelni w serwisie Yomoli.com. Tam może porozmawiać z innymi osobami tworzącymi jej społeczność i zaprosić do udziału w grze swoich znajomych, publikując wiadomość na jednym z portali społecznościowych lub wysyłając maila.

„Zindeksuj się!”
fot. - „Zindeksuj się!”
Przebieg rywalizacji jest na bieżąco widoczny pod adresem www.zindeksujsie.pl. Na stronie głównej znajduje się wizualizacja billboardu informującego, która z uczelni aktualnie jest na prowadzeniu. Można na nim również znaleźć avatary osób, które wsparły daną uczelnię. Po zakończeniu rywalizacji, prezentowana grafika zostanie umieszczona na faktycznym nośniku reklamowym, w miejscu wskazanym przez samorząd studentów zwycięskiej uczelni. Wykupienie powierzchni reklamowej stanowi nagrodę główną w konkursie. Dodatkowo samorząd studencki najlepszej szkoły otrzyma od organizatora dofinansowanie imprezy dla studentów w kwocie 5 000 zł. Osoby, które zaproszą do rywalizacji największą liczbę znajomych, dostaną nagrody niespodzianki.

Gra stanowi akcję promocyjną Yomoli.com – pierwszego na rynku czatu wykorzystującego geolokalizację. Ma zachęcić użytkowników do uczestnictwa w niecodziennym wydarzeniu w sieci, dać im możliwość rywalizacji i dobrej zabawy.

>> Czytaj także: Czatuj ze znajomymi z okolicy dzięki Yomoli

– W naszym konkursie nie jest istotne, jak duża jest dana uczelnia, lecz to, na ile aktywni są ludzie tworzący społeczność wokół niej. Do zabawy mogą się przyłączyć studenci, absolwenci, wykładowcy i każda osoba związana w jakiś sposób z uczelnią. Mniejsze jednostki dydaktyczne wcale nie stoją na straconej pozycji. Paradoksalnie ich zdolność do mobilizacji może być o wiele większa, niż w przypadku największych uniwersytetów – mówi Patryk Brożek, pomysłodawca projektu.

Patronami medialnymi konkursu są serwisy: students.pl i studentnews.pl oraz Dziennik Internautów. Partnerem przedsięwzięcia jest Niezależne Zrzeszenie Studentów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

GG dostępne na iPada