Polacy chętnie robią zakupy i zamawiają usługi przez smartfona - wynika z badania #MobilnyPortretPolaka. Przy pomocy tego narzędzia kupujemy produkty w sklepach internetowych, zamawiamy jedzenie, taksówkę czy rezerwujemy hotel. Za pomocą telefonu płacimy nawet za bilety komunikacji miejskiej i parkingi.
reklama
71% posiadaczy smartfonów w ciągu ostatniego roku zrobiło zakupy lub zamawiało usługę za pomocą telefonu. 40% kupiło produkt w sklepie internetowym, prawie tyle samo osób zamawiało jedzenie z dostawą. 34% zamówiło mobilnie taksówkę lub samochód, 21% zarezerwowało nocleg lub hotel. Zakup biletu autokarowego lub kolejowego zadeklarowało 16% osób, a biletu komunikacji miejskiej 13%. Parkingi opłaca już mobilnie 7% użytkowników smartfonów.
Za pomocą telefonu kupujemy wiele rzeczy potrzebnych do codziennego życia. Aż 47% użytkowników smartfonów kupuje odzież i obuwie. 45% książki, 33% kosmetyki, a 25% sprzęt elektroniczny. Kupujemy też sprzęt AGD (19%), produkty spożywcze (18%), artykuł dla dzieci (17%), leki i suplementy (16%), gry (13%), meble (6%) i inne.
Badanie #MobilnyPortretPolaka zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w grudniu 2017 na reprezentatywnej, 1000-osobowej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 18 i więcej lat. Technika badawcza: CATI.
Źródło: Bank Millenium
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|