Oszczędność czasu, wygoda i anonimowość to główne powody, dla których coraz częściej wybieramy możliwość ubezpieczenia się przez internet - wynika z raportu serwisu Ubezpieczeniaonline.pl.
Za powyższą tendencją zdaje się podążać branża ubezpieczeń. Otwartość tradycyjnych ubezpieczycieli na nowe kanały dystrybucji może upodobnić nasz rynek do brytyjskiego. Jak przewiduje KPMG, za 7-10 lat jedna trzecia polis w Polsce będzie kupowana metodą direct.
Jakie typy ubezpieczeń najbardziej interesują internautów?
Z kolei klientów serwisu sprzedającego polisy online możemy podzielić na dwie grupy. Jedna preferuje tradycyjny sposób kupna polisy, druga - to typowi klienci internetowi. Co istotne, ci ostatni samodzielnie zapoznają się ze wszystkimi informacjami, raczej nie dzwonią i nie potrzebują doradztwa. Dla nich najważniejszą korzyścią jest oszczędność czasu, nie zaś pieniędzy.
Powszechnie drogą direct sprzedają się polisy o stosunkowo prostej konstrukcji, gdzie jasno widoczne są różnice między poszczególnymi wariantami ubezpieczenia. Popularne są też oferty dedykowane, czyli te zaadresowane do określonej grupy odbiorców takich, jak np. studenci, kredytobiorcy, amatorzy sportów, narciarze.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*