Poczta Polska chce umocnić swoja pozycję na rynku e-commerce i wystartowała z platformą usług hostingowych, kreatorem stron www i e-pakietem Office 365.
eFirma - nowa platforma Poczty Polskiej to między innymi sprzedaż domen i możliwość tworzenia własnych stron internetowych. W ofercie znalazł się także Office 365 czyli pakiet zawierający znane aplikacje, jak Word, Excel, Power Point, a także m.in. wirtualny dysk o pojemności 1 TB i komunikator. Dzięki temu, że usługa jest świadczona w modelu chmurowym, dostęp do niej można uzyskać z niemal każdego miejsca i urządzenia — komputera, smartfona lub tabletu.
Poczta Polska oferuje także firmową pocztę e-mail. Do wyboru są opcja Standard (1 skrzynka e-mail) oraz Pro (dowolna ilość skrzynek). W pakiecie znajdują się ponadto: kalendarz, lista zadań i adresów oraz dodatkowe 10 GB na przechowywanie i udostępnianie plików w chmurze.
Dla klientów szukających rozwiązań niewymagających znajomości aspektów technicznych dostępny jest kreator witryn www.
Przedsiębiorcy będą mogli także skorzystać bezpłatnie z usług biura obsługi klienta oraz pomocy on-line w postaci bazy wiedzy.
Nowa platforma sprzedażowa to drugie specjalnie dedykowane miejsce do obsługi firm. Pod koniec ubiegłego roku Poczta Polska uruchomiła własny eSklep dla branży ecommerce z asortymentem do obsługi wysyłek produktów sprzedawanych w sieci.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Kaspersky: Liczba mobilnych szkodliwych programów wzrosła trzykrotnie w 2015 r.
|
|
|
|
|
|